پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:47 - 1402/08/07
معاون سیاسی فرماندار پاوه:

اگر به «صدای مظلومیت مردم غزه گوش نمی دهید» لااقل به «صدای ملت های آزاده خود گوش فرا دهید»/ به زودی زود سیل ویرانگری عصای موسی رقم خواهد خورد

معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت: این جنایت ها و کشت و کشتارها و ویرانی ها در نهایت به نفع رژیم کودک کش و آپارتاید تمام نمی شود و به زودی زود سیل ویرانگری عصای موسی رقم خواهد خورد و این رژیم منحوس را به تاریخ واگذار خواهد کرد.

به گزارش هزارماسوله ،معاون سیاسی فرماندار پاوه در نشست تبیین باورهای نادرست در مورد اسرائیل و فلسطین و تحریفات دین یهود که با حضور معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: در طول ۲۳ روز گذشته، مومنان شاهد جنایتهای گسترده ای از سوی رژیم غاصب اسرائیل هستند و همه ما می دانیم که جنایات این رژیم موضوع تازه ای نیست.

 

فرشاد شیخی گفت: رژیم صهیونیستی در طول این ۷۵ سال گذشته هرچه از شنائت و ددمنشی از دستش برآمده ، کوتاهی نکرده است.

 

وی افزود: این رژیم غاصب، زنان و کودکان و پیران و جوانان بسیاری را در طول این مدت شهید و به خاک و خون کشانده است.

 

وی با بیان اینکه ؛ در طول ۷۵ سال حاکمیت غاصبانه رژیم اسرائیل بر سرزمین ملت مظلوم فلسطین ، بالغ بر ۵۰ هزار نفر از این ملت بی پناه ، شهید شده اند اظهار داشت : در این جنایات اخیر تاکنون، بالغ بر ۷ هزار ۵۰۰ نفر از این ملت بی گناه کشته و شهید شده اند.

 

وی با اشاره به روابط دولت های عربی با اسرائیل گفت: متاسفانه دولتهای عربی در سیاست های استعماری اسرائیل حل شده اند و به سمت عادی سازی روابط با این رژیم منحوس پیش رفته اند . این دولت ها خوب است بدانند از خشم ملت های خود در عدم همراهی با مردم غزه و فلسطین در امان نخواهد ماند  و  آرمان فلسطین تا زمانی که ملت فلسطین هستند ، زنده خواهد ماند.

 

معاون سیاسی فرماندار پاوه در ادامه افزود: این جنایت ها و کشت و کشتارها و ویرانی ها در نهایت به نفع رژیم کودک کش و آپارتاید تمام نمی شود و به زودی زود سیل ویرانگری عصای موسی  رقم خواهد خورد و این رژیم منحوس را به تاریخ واگذار خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: کشورهای اروپایی و آمریکایی و دولت های سازش کار بدانند ظلم و جور در دنیای امروز دیگر جایی ندارد و «اگر به صدای مظلومیت مردم غزه گوش نمی دهید»  لا اقل به «صدای ملت  های خود گوش فرا دهید».

 

شیخی تصریح کرد: مکتب رهایی بخش اسلام و آرمان امام خمینی(ره) و راه حاج قاسم ها ادامه دارد و بزودی ملتهای مظلوم تکرار تاریخ را خواهند دید و یزیدیان به درک واصل می گردند و حسینیان باز جاودانه تاریخ خواهند ماند.

 

در پایان سرکار خانم دکتر شیوا یاری کارشناس مسئول برنامه و بودجه اداره کل کتابخانه های استان، و دکتر رضا کرمی معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی استان به تحلیل این کتاب پرداختند.