پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:55 - 1402/10/10
شهردار پاوه خبر داد:

تداوم عملیات اجرایی احداث بلوارورودی شرقی شهرپاوه

شهردار پاوه گفت: عملیات اجرایی احداث بلوار در ورودی شرقی شهر پاوه همچنان ادامه دارد و ان شاالله به زوری شاهد اتمام این عملیات باشیم.

 شهردار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی در این رابطه اظهار داشت: فاز دوم اجرای رفیوژ در حد فاصل سه‌راهی نسمه تا پل هوایی عبور عابر پیاده برابر نقشه‌های اجرایی از محل اعتبارات داخلی شهرداری پاوه شروع شده است.

 

سالم مرادی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون در راستای ساماندهی این نقطه حائز اهمیت از شهر اقداماتی توسط شهرداری انجام گرفته است که در حال انجام و اتمام این عملیات هستیم.

 

وی گفت: در این عملیات اجرایی، احداث دیوار حائل در بخشی از خیابان جنب سه‌راهی نسمه، جدولگذاری خیابان به طول 650 متر، تعریض و زیرسازی و آسفالت بخش تعریض شده خیابان و اجرای بخشی از رفیوژ جنب سموره‌وان انجام شده است.

 

وی ادامه داد: فاز اول بلوار مذکور به طول 800 متر و عرض 2 متر از محل اعتبارات داخلی شهرداری به اتمام رسید که مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدام در راستای ساماندهی ورودی شرقی شهر پاوه است.

 

مرادی در پایان گفت: سایر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری در راستای ساماندهی این نقطه حائز اهمیت از شهر، شامل موزائیک‌فرش پیاده‌روها و نصب سردرب ورودی است که پس از احداث رفیوژ، به مرور و بر حسب اولویت در دستور کار قرار خواهند گرفت.