پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:44 - 1402/10/21
رئیس اداره راهداری پاوه خبر داد:

بارش 40 سانتیمتری برف در پاوه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: در پی ورود یک سامانه بارشی به پاوه و آغاز بارندگی از بامداد امروز چهارشنبه ارتفاع برف در برخی از محورهای این شهرستان مرزی استان کرمانشاه به بیش از ۴۰ سانتی متر رسید.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: با ورود یک سامانه بارش زا به جو منطقه شاهد بارش 40 سانتیمتری برف در محور نودشه– سه راه شهدا و دهستان شرامبودیم.

 

ابراهیم شهریاری افزود: با توجه با ارتفاع بالای برف و وزش باد شدید و کولاک در این محور تردد تنها با استفاده از زنجیرچرخ میسر است.

 

وی گفت: برف روبی این محور هم با تلاش نیروهای راهداری انجام شده است و علاوه بر آن آوار برداری در برخی از نقاط و محورهای ارتباطی به روستاهای تابعه که سبب ریزش کوه شده بود، انجام شده است.

 

شهریاری گفت:  گردنه تته به مریوان به عنوان یکی از حلقه‌های اتصال کرمانشاه و کردستان نیز با شروع بارش ها مسدود و به دلیل کولاک شدید و بارش برف همچنان بسته است.

 

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی و به ویژه کوهستانی پاوه را دارند خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت تردد نیز خودروهای خود را به امکانات ایمنی از جمله زنجیرچرخ مجهز سازند.