پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:24 - 1402/11/11

ازدستگاه سنگ شکن درون اندامی کلیه رونمایی شد

با حضور فرماندار پاوه، مسئول نهاد مردمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اعضای موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه از دستگاه سنگ شکن درون اندامی کلیه رونمایی شد.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در مراسم رونمایی از دستگاه سنگ شکن درون اندامی کلیه در سخنانی اظهار داشت: آنچه امروزه نام پاوه را متمایز نموده حس نوع دوستی و مشارکت همه جانبه مردم در همه زمینه های خیرخواهانه است.



فرماندار پاوه در این مراسم یکی از پتانسیل های بالای شهرستان را پیش قدم شدن مردم در امورات خیرخواهانه دانست و افزود: آنچه امروزه نام پاوه را نسبت به سایر مناطق استان متمایز نموده حس نوع دوستی و مشارکت همه جانبه مردم در همه زمینه های خیرخواهانه است.



علیرضا حیدری ضمن تقدیر از تلاشهای موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افزود: با این اقدام خیرخواهانه باقیات و صالحات برای این دنیا و آخرت خود ثبت نموده و قطعا در زمره نیکوکاران اید.



وی افزود: دولت مردمی در کنار ارائه خدمات عمومی و زیرساخت های بنیادین در طرح های عمرانی و بهداشتی زمینه را برای مشارکت بالاتر مردم در همه زمینه ها فراهم نموده است.



فرماندار پاوه ضمن تمجید از فعالیت موسسه ها و سمن های مردم نهاد پاوه افزود: مطالبه جدی مردم برای شهرستان و حتی منطقه خرید و راه اندازی دستگاه MRI است که تلاش مینماییم با همراهی و حمایت های همیشگی حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه، دانشگاه علوم پزشکی استان و مشارکت خیرین و مردم در سطح شهرستان بتوانیم این مهم را در جهت خدمت به شهروندان به سرانجام برسانیم