پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:59 - 1402/11/16

خانواده روحانیون متوفی شهرستان پاوه تجلیل شدند

طی نشستی با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری و حجت الاسلام فاطمی‌نسب رئیس مرکز اسلامی کرمانشاه ، از خانواده ۱۵ روحانی محترم متوفای شهرستان پاوه تجلیل شد.

به گزارش هزارماسوله ،به نقل از پایگاه دفتر امام جمعه پاوه در این نشست صمیمانهحاج ماموستا قادری امام‌جمعۀ پاوهضمن عرض خیرمقدم و تبریک ایام دهۀ فجر انقلاب اسلامی از زحمات روحانیون معظم متوفای شهرستان که همواره زحمت‌کش حجره و مردم و انقلاب بوده‌اند، تقدیر نمودند.

 

ایشاناظهار امیدواری کردنداین ماموستایان عزیز و زحمات آنها که در طول دوران حیات خود متحمل شده‌اند، فراموش نشود و عده‌ای دست به قلم شوند و زندگی و زحمت ماموستایان این شهرستان را برای آیندگان بنویسند و به یادگار بگذارند.

 

سپسجناب حاج‌آقای فاطمی نسب مسئول مرکز اسلامی کرمانشاهبه نمایندگی از جناب حجةالأسلام و المسلمین غفوری امام‌جمعۀ محترم کرمانشاه از حضور حاضرین تشکر نمود و در خصوص خدمات جمهوری اسلامی به مردم و خانوادۀ آن‌ها و اعزه علما مطالبی بیان داشت و مجدداً از اولاد و همسران مرحومان علمای شهرستان تقدیر و طلب مغفرت نمود.

 

در ادامه امام‌جمعۀ نودشه و رئیس اوقاف پاوه و اورامانات صحبت کوتاهی داشتند و در آخر تنی چند از خانواده‌های روحانیون متوفی نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

 

در پایان این نشست از عزیزان حاضر تقدیر به عمل آمد و مقرر شد در جلسۀ دیگری از بقیۀ خانواده روحانیون که به رحمت یزدان رفته‌اند، تجلیل به عمل آید.