پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:35 - 1402/12/08
سهیلا بهشتی زاده:

انتخابات یکی از عرصه های اصلی در مشارکت اجتماعی است

سهیلا بهشتی زاده از فرهنگیان بازنشسته شهرستان پاوه گفت: از دیدگاه بنده انتخابات یکی از عرصه های اصلی و خیلی مهم در مشارکت اجتماعی است و وظیفه هر زن و مردی و عضوی از جامعه است که در این امر مهم شرکت بکند.

به گزارش هزارماسوله ، سهیلا بهشتی زاده از فرهنگیان بازنشسته شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: از دیدگاه بنده انتخابات یکی از عرصه های اصلی و خیلی مهم در مشارکت اجتماعی است و وظیفه هر زن و مردی و عضوی از جامعه است که در این امر مهم شرکت بکند.

 

وی افزود: اگر ما برای خودمان ارزش قائل بوده و برای خودمان اهمیت دهیم و آن تاثیراتی را که می توانیم در جامعه در سیستم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مملکتمان بگذاریم و در نظاممان دخالت مستقیم داشته باشیم باید در این انتخابات شرکت کنیم .

 

وی گفتک نیاز شرکت در این انتخابات نیز شناخت کاندیداها می باشد و افرادی را که توانمند و اصلح هستند و می توانند آن خواسته هایی را که ما داریم پیش ببرند، باید در این انتخابات مشارکت جدی داشته باشیم.

 

بهشتی زاده ادامه داد: قطعا یکی از انتخاباتی که در ایران برگزار می شود و تاثیر مستقیم منطقه ای استانی و کشوری دارد انتخابات مجلس شورای اسلامی است و ما اگر در این انتخابات مشارکتی با بینش و آگاهی شرکت کنیم قطعا فرد اصلاح را برای نماینده انتخاب کرده ایم.

 

وی در پایان با تاکید بر تاثیرگذاری بینش و اگاهی در انتخاب فرد اصلح گفت: من که انتخاب می کنم باید انتخابی درست باشد یعنی صالح ترین و کارآمدترین فرد و گویاترین افراد که یکی از فاکتورهای اصلی آن عدالت محوری آن و امانت داری است و به تمام معنا یک وکیل خوب و قابل اعتماد ما اگر انتخاب کنیم و معرفی کنیم به خیلی از خواسته های خود در سطح کلان اجتماعی خواهیم رسید.