پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:47 - 1402/12/19

هفتمین کنگره داستان هورامی در نودشه برگزار می شود

ششمین و آخرین جلسه انجمن کتابخانه ی عمومی ۲۲بهمن نودشه در سال ۱۴۰۲ در کتابخانه ی عمومی شهر و با حضور اعضای اصلی و نمایندگان اعضا تشکیل گردید .

به گزارش هزارماسوله ، در این نشست ماموستا ملا احمد مبارکشاهی رئیس کتابخانه ی عمومی ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد کتابخانه گفت: خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ عملکرد کتابخانه در حد مطلوب بوده است.

 

وی افزود: سیاست عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امسال بر این نهاده شده که کتابخانه ها علاوه بر فعالیت مربوط به کتاب و کتابخوانی نسبت به فعال نمودن انجمن های ادبی، هنری و علمی اهتمام داشته باشد که بحمدالله در این بخش نیز کتابخانه بسیار فعال بوده و امیدواریم در سال آینده با حضور اعضای فعال کتابخانه بتوانیم گام های مؤثرتری در این مورد برداریم.

 

ماموستا مبارکشاهی در ادامه افزود: در سال آتی در نظر است هفتمین کنگره داستان هورامی را در نودشه برگزار نماییم که بزودی دبیرخانه ی آن جهت انجام تشریفات مربوطه فعال می گردد.

 

رئیس کتابخانه عمومی شهر در پایان از مهندس خسروی شهردار نودشه به دلیل پرداخت به موقع نیم درصد کتابخانه ی نودشه از بودجه شهرداری و پرداخت معوقات نیم درصد کتابخانه مربوط به سالهای گذشته نیز قدردانی نمود.

 

در این جلسه دکتر محمودی بخشدار نوسود و رئیس انجمن کتابخانه ی عمومی نودشه و انفرادی رئیس اداره ی آموزش و پرورش نوسود ضمن قدردانی از عملکرد فرهنگی کتابخانه عمومی نودشه در خصوص ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در سطح عمومی سخنان و پیشنهاداتی را جهت اجرا در سال آینده ارائه نمودند.

 

در پایان همزمان با کل کشور طرح کتابخانه گردی بصورت نمادین در کتابخانه ی عمومی اجرا گردید در این طرح هم چنین مقرر شد تا پایان سال و فعالیت کتابخانه ،بصورت صد در صد رایگان عضویت اعضای کتابخانه تمدید و اعضای جدید ثبت نام گردند.

 

از شهروندان درخواست می گردد جهت استفاده از عضویت رایگان یکساله ی کتابخانه از روز شنبه نوزدهم اسفند ماه به کتابخانه عمومی مراجعه نمایند