پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:30 - 1403/01/28
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه:

عملیات تنبیه رژیم، بخش کوچکی از قدرت نظام بود

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: عملیات تنبیه رژیم بخش کوچکی از قدرت نظام را نشان داد با اینکه در این بخش، تجهیزات پیشرفته موشکی ما استفاده نشد.

به گزارش هزارماسوله ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی با اشاره به تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران و ضمن تبریک این عملیات به جامعه مسلمانان اظهار داشت: از لحاظ قوانین بین المللی کنسولگری هر کشوری جزء خاک آن کشور محسوب می شود و در صورت تجاوز به کنسولگری ، براساس منشور سازمان ملل آن کشور که مورد حمله قرار گرفته است حق دارد پاسخ بدهد و پاسخ ما هم قانونی بوده است.

 

سرهنگ صفدر سلطانی افزود: نظام ما از ابتدای پیروزی تا به حال، شروع کننده هیچ جنگی نبوده است، اما هر جایی که مجبور شده باشد پاسخ کوبنده و قاطع خود را داده است.

 

وی ادامه داد:  صبر جمهوری اسلامی در پاسخ به جنایتهای رژیم در طول این 4 دهه، در عین قدرت، لبریز شده بود و عملیات تنبیه رژیم بخش کوچکی از قدرت نظام را نشان داد با اینکه در این بخش، تجهیزات پیشرفته موشکی ما استفاده نشد.

 

وی اضافه کرد: گنبد آهنین آنها در مقابل عملیات ما پاسخگو نبود و در عین حال که رسوایی خاصی برای رژیم ایجاد کرد، مسائل اخلاقی از جانب ما رعایت شد و حتی یک نفر غیر نظامی کشته نشد و فقط پایگاههای اطلاعاتی و نظامی و هوایی و فرودگاههای رژیم توسط  موشکها صدمه جدی دید.

 

وی افزود: این عملیات نشان دهنده آن است که گنبد آهنین و سیستم دفاعی آنها آسیب پذیر است.

 

سرهنگ سلطانی تصریح کرد: این عملیات نظامی ما قواعد بازی را در منطقه تغییر داد، و از امروز دیگر گزینه های روی میزی نخواهد بود.

 

وی در پایان گفت: بر اثر این حمله عوامل مرتبط با رژیم تلاش می کنند در فضای مجازی و حقیقی تاثیرات آن را کم اهمیت جلوه دهند، در واقع خود آنان بر اهمیت این عملیات آگاه هستند.