پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:49 - 1403/04/30
به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان؛

جمعی از مسئولین با مسئول دفتر شورای نگهبان پاوه دیدار کردند

به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان فرماندار پاوه به همراه سرهنگ دوستی فرمانده سپاه ناحیه پاوه و حاج آقا عبدی پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه و هیئت همراه با حاج علی احمد باباخاص مسئول دفتر شورای نگهبان پاوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش هزارماسوله ،به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان فرماندار پاوه به همراه سرهنگ دوستی فرمانده سپاه ناحیه پاوه و حاج آقا عبدی پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه و هیئت همراه با حاج علی احمد باباخاص مسئول دفتر شورای نگهبان پاوه دیدار و گفتگو کرد.

 

«علیرضا حیدری » فرماندار شهرستان پاوه در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان به تاریخ تشکیل این نهاد و جایگاه و اهمیت آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت.

 

حیدری از تلاش‌های صورت گرفته اعضای شورای نگهبان در برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات اخیر قدردانی کرد و گفت: الحمدالله ما شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه و پرشور در شهرستان پاوه بودیم که این نتیجه تلاشهای همه مجموعه هیئت نظارت و هیئت اجرایی و رهنمودهای امام جمعه محترم پاوه حاج ماموستا ملا قادر قادری و همراهی و همکاری اعضای محترم شورای تامین حماسه آفرینی مردم عزیزمان بودیم.

 

 » علی احمد باباخاص » مسئول دفتر شورای نگهبان و رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان پاوه ضمن بیان تاریخچه تشکیل و اهداف و وظایف شورای نگهبان ، با تاکید بر هم افزایی و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری با هیات نظارت و شورای نگهبان در شهرستان پاوه گفت: الحمدالله با تعامل و همکاری، صورت گرفته شاهد برگزاری انتخاباتی در کمال آرامش و سلامت، با رعایت قانون و با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم بودیم که یک حماسه خلق شد.