پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله18:06 - 1403/06/10

عملکرد تعاون روستایی شهرستان پاوه

عابد فتحی گفت: شبکه تعاونی روستایی شهرستان پاوه شامل یک اتحادیه و ۸ شرکت تعاونی روستایی و یک شرکت تعاونی زنان روستایی و ۴ شرکت تعاونی کشاورزی میباشد که با نظارت اداره تعاون روستایی فعالیت می‌کنند.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: تعاون روستایی  مجموعه ای بزرگ شامل سازمان و شبکه میباشد. که سازمان بخش دولتی است و وظیفه حمایت ، هدایت و نظارت بر شبکه تعاونی ها را دارد و شبکه تعاونی روستایی هم بخش خصوصی و مردمی است که از مجموعه اتحادیه ها و شرکت‌های بخش روستایی و کشاورزی تشکیل شده است و وظیفه عرضه و توزیع اقلام بخش کشاورزی و خدمات رسانی به روستائیان و کشاورزان و اقشار مختلف مردم را دارند.

 

عابد فتحی افزود: شبکه تعاونی روستایی شهرستان پاوه شامل یک اتحادیه و ۸ شرکت تعاونی روستایی و یک شرکت تعاونی زنان روستایی و ۴ شرکت تعاونی کشاورزی میباشد که با نظارت اداره تعاون روستایی فعالیت می‌کنند.

 

وی گفت: اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان پاوه که از مجموعه تعاونی های روستایی و زنان تشکیل شده است دارای یک فروشگاه عرضه محصولات کشاورزی و روستا بازار است که کلیه کالاها و محصولات بخش کشاورزی در آنجا توزیع می‌گردد.

 

وی افزود: در کنار این فروشگاه روستا بازار پاوه هم توسط اتحادیه دایر شده است . این اتحادیه علاوه  براین صاحب امتیاز نمایندگی ۲۸۰۹ ایرانخودرو پاوه میباشد که بطور مستمر ومداوم  و با بالغ بر ۱۵ نفر نیروی انسانی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

 

وی ادامه داد: عرضه و توزیع آرد خام پز روستایی نیر از دیگر وظایف و اقدامات شبکه تعاون روستایی است که در شهرستان پاوه در ۲۵ روستای فاقد نانوایی توسط تعاون روستایی آرد خام پز روستایی توزیع  می‌گردد.