پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله17:26 - 1403/07/11
امام جمعه پاوه:

سپاه پاسداران عزت، قدرت و توان جمهوری اسلامی را نشان داد

امام جمعه پاوه گفت: سپاه پاسداران عزت، قدرت و توان جمهوری اسلامی را نشان داد.

به گزارش هزارماسوله ، امام جمعه پاوه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار شهید نیلفروشان که صبح امروز در مسجد قبای این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: حقیقتا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته، با پرتاب 400 موشک در کمترین زمان ممکن به سرزمین های اشغالی و در جواب حنایات رژیم منحوس صهیونیستی   عزت، قدرت و توان جمهوری اسلامی را نشان داد.

 

ماموستا قادری با بیان اینکه کاش این اقدام قبل از شهادت سید مقاومت بود گفت: این توفیق را به دوستان سپاه و ارتش و شورای امنیت ملی و در راس آن مقام معظم رهبری تبریک و آفرین عرض می کنم اما کاش این اقدام قبل از شهادت سید مقاومت بود.

 

وی گفت: ما امروز شاهد موج سوم جنگ الکترونیک هستیم که با کنار گذاشتن دو موج اولیه کشاورزی و صنعت، شاهد موج سوم هستیم که هرگز هیچ کس در 20 سال پیش  فکر نمی کرد که روزی در کرج و اصفهان و تبریز و کرمانشاه ، موشکی با وزن سنگین و در فاصله بیش از 1500 کیلومتر در مدت 12 دقیقه به سرزمین های اشغالی پرتاب و به هدف برخورد کند.

 

ماموستا قادری با اشاره به عدم همراهی حکومت های اسلامی در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل کودک کش در بین ملل جهان به مردم غزه و فلسطین 11 ماه است ظلم می کند  که اگر هر کدامن از سران حکومت های اسلامی به این رژیم غاصب 5 تا موشک پرتاب می کردند، اسرائیل نابود می شد.

 

امام جمعه پاوه با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام(ص) گفت: پیامبر می فرمایند که در آینده فتنه هایی  پیش می آید که در آن زمان اثرات زبان مخرب تر از اسلحه است. امروز با هیچ کشوری به صورت مستقیم درگیر نیستیم اما از نظر زبانی و تبلیغی و هجمه فرهنگی خیلی درگیر هستیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه  تا زمانی که ما در جمهوری اسلامی هستیم شهادت عزیزان حاج قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید مقاومت را فراموش نمی کنیم گفت: بدون تردید همه شهدا نزد ما عزیز و محترم هستند و در این راستا هیچ شک و تردیدی نداریم، و واهمه ای در برابر دشمنان نداشته و نداریم و ایستاده ایم و خواهیم ایستاد.