پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:13 - 1392/04/18
امام جمعه پاوه:

زكات مدیران در ماه مبارك رمضان خدمت بیشتر به مردم است

هزار ماسوله: امام جمعه پاوه گفت: زكات مديران در ماه مبارك رمضان، خدمت بيشتر به مردم، زكات علما نشر علم و دانش و زكات ثروتمندان كمك به فقرا و نيازمندان است.

هزار ماسوله به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان پاوه  ماموستا ملا "قادر قادري" در نشست شوراي اداري پاوه با بيان اينكه در حكومت اسلامي 80 درصد حكومت داري براساس مدارا است، افزود: امروز در جمهوري اسلامي ما نياز به دين مداري، مردم داري و دولت مداري داريم.
وي شناخت را در حكومت داري بسيار مهم دانست و آن را به مثابه چراغي در تاريكي عنوان كرد كه افراد و مديران را از اشتباه دور مي كند، لذا مديران بايد با شناخت كامل بتوانند بين افراد زحمت كش و اخلاق مدار با ديگران تفاوت قائل شوند.
امام جمعه پاوه خدا را ناظر بر اعمال خود دانستن، احساس مسووليت در مقابل مردم و عمل به وظيفه و خدمت به مردم را از اخلاق مديران جمهوري اسلامي دانست و بر آن تاكيد كرد.
وي در ادامه عصر كنوني را عصر حاكميت رسانه ها دانست و گفت: انسان و جوامع در اين زمان براي زنده ماندن و جا نماندن از كاروان، نيازمند اخبار و اطلاعات روز با بهره بردن از رسانه هاست و هر كس در اين زمينه مطلع تر و با خبرتر باشد از ديگران جلوتر و مقتدرتر خواهد بود و اين مهم نيازمند شناخت و زمانه شناسي است و مديران بايد براي موفقيت افراد و افكار را بخوبي بشناسند.
وي با بيان اينكه انسان براي زنده ماندن جسم خود در روز سه وعده غذا نياز دارد اما براي تقويت روح و فكر خود به اندازه هر نفسي كه مي كشد نيازمند اطلاعات و اخبار است، افزود: ما بايد با بهره گرفتن از رسانه ها همواره جلوتر از ديگران حركت كنيم.
ماموستا قادري در ادامه با تبريك ماه مبارك رمضان به جايگاه، اهميت و فضيلت اين ماه اشاره كرد و گفت: منزلت و جايگاه اين ماه به سبب نزول قرآن كريم است.
فرماندار پاوه نيز گفت: به لطف خداوند، تدبير و درايت مقام معظم رهبري و حضور مردم در عرصه هاي مهم و سرنوشت ساز همچون انتخابات اخير كشورمان در مسير پيشرفت و موفقيت قرار گرفته و مقتدر در جهان در همه عرصه ها به جلو حركت مي كند.
"حسين خدرويسي" با تبريك ماه مبارك رمضان بر هماهنگي و برنامه ريزي در راستاي برگزاري برنامه هاي ويژه اين ماه توسط ادارات و همكاري آنها با ستاد نماز جمعه، برگزاري محافل انس با قرآن و برپايي نماز جماعت در ادارات، تلاش مضاعف در خدمت رساني بيشتر به مردم و همكاري همه جانبه با ادارات آموزش و پرورش براي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان تاكيد كرد.