پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله08:53 - 1392/05/07
کی روش:

كيروش صحبت هاي من بد منعکس شده

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حرف‌هایی که در خصوص برنامه‌های تیم ملی و باز‌ي‌های لیگ برتر انجام داده بودم خیلی بد منعکس شد.

 هزار ماسوله به نقل از باشگاه خبرنگارانکی‌روش در گفتگو با خبرنگاران حاضر در جلسه اظهار داشت: حرف‌های من را اصحاب رسانه بسيار بد در جراید و رسانه‌های دیداری و شنیداری منعکس کردند، چرا که من معتقدم همواره فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از من و تیم ملی حمایت کرده‌اند و تلاششان بر این پایه استوار بوده که یک لیگ پویا را برگزار کنند تا در پی آن تیم ملی قدرتمندی را روانه جام جهانی نماییم.
 
وی تصریح کرد: ما همواره تعامل خوبی با فدراسیون و سازمان لیگ داشتیم و تنها یک سری سوء تفاهم در این میان مطرح شده بود که آنها را حل و فصل کردیم و تنها مشکل حال حاضر ما تداخل تقویم آسایی است که در این باره نیز کاری از فدراسیون و سازمان لیگ ایران بر نمی‌آید.
 
وی افزود: اردوی تیم ملی فوتبال ایران در پرتغال به دلیل عدم بودجه لغو شد که برنامه ریزی‌های ما را بهم زد و ما را در شرایط بدی قرار داد و ما باید به دنبال راهکاری مناسب هم برای تقویم آسیایی و هم برای اردوهای خود باشیم.
 
کی روش در پایان درباره صحبت‌های تاج گفت: ما هر زمانی را هم که برای پایان لیگ تعیین کنیم باز هم به خاطر بازی‌های آسیایی دستمان بسته خواهد بود.