پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:40 - 1392/08/09

برگزاری دوره ی آموزشی بیماری سرطان و راههای پیشگیری از آن در شهرستان پاوه

مدیرعامل انجمن التیام شهرستان پاوه خبر از برگزاری دوره ی آموزشی سرطان و راههای پیشگیری از آن را داد.

هزار ماسوله به نقل از پاوه پرس حیدر اسلامی نیا متعاقب اعلام اعلام  قبلی مبنی بر برگزاری دوره ی آموزشی سرطان افزود: مدرس دوره ی مذکور سرکار خانم دکتر کتایون سعدوندی از پزشکان حاذق مؤسسه تحقیقات و آموزش و پیشگیری سرطان تهران می باشد.
 
مدیر عامل انجمن التیام در ادامه خاطر نشان ساخت دوره ی مذکور در دو نوبت صبح وبعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۲/۰۸/۱۶ در محل سالن اجتماعات امام خمینی (ره) مدیریت آموزش وپرورش پاوه برگزاری می گردد.
 
وی زمان تشکیل دوره را در نوبت صبح از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ ( ۲ تا ۴) بعدازظهر اعلام نمود .
 
اسلامی نیا در این راستا تصریح نمود : دوره ی مذکور ویژه بانوان شهرستان پاوه بوده ودر همین راستا نظر به اهمیت و ضرورت آگاهی شهروندان معزز از خطرات ناشی از بیماری سرطان از کلیه ی خواهران شهرهای پاوه ، نودشه ، نوسود، بانه وره ، باینگان و روستاهای تابعه در خواست نمود با برنامه ریزی لازم در یکی از نوبت های تشکیل دوره ی آموزشی حضور به هم رسانند.
 
حیدر اسلامی نیا مجدداً از کلیه کاربران محترم دنیای مجازی درخواست نمود هریک از عزیزان بنحوی شایسته و مقتضی اطلاع رسانی لازم را معمول فرمایند چرا که سرطان خبر نمی دهد اما آگاهی از نشانه ها وپیآمدهای منفی آن می تواند به عنوان عامل بازدارنده ایفای نقش نماید.