پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:03 - 1392/09/09

تاكيد استاندار كرمانشاه در ديدار با فرمانداران: ظرف 10 روز برنامه ها و پروژه هاي جديدي ارائه گردد / تمام تجربيات خود را براي حل مشكلات كرمانشاه بكار خواهم گرفت

استاندار جديد كرمانشاه در لولين برنامه كاري خود با فرمانداران ‘ بر بكارگيري تمام تلاش ها و جديت ها براي حركت به سمت پيشرفت و شكوفايي بيش از پيش استان تاكيد كرد.

به گزارش هزار ماسوله به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري‘ مهندس ابراهيم رضايي بابادي در نشست با فرمانداران استان گفت: طي چند روز گذشته اطلاعات خود را در خصوص ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالقوه استان تكميل كرده ام و بر اساس شناختي كه از اين استان داشتم به كرمانشاه آمدم.

وي با بيان اينكه كرمانشاه مانند ساير نقاط مختلف كشور داراي امكانات خوبي است‘ اظهار داشت: با توجه به امكانات موجود بايد يك كار گسترده تر و عظيم تري براي اين استان انجام دهيم و شرايط بهتري را براي كرمانشاه رقم بزنيم.

استاندار كرمانشاه با اشاره به شاخص هاي ارائه شده در خصوص بيكاري استان گفت: ما بايد به فكر حل مشكلات بيكاران و ايجاد فرصت شغلي براي اين افراد باشيم و وقت خود را درگير مباحث آماري نكنيم و با تمام جديت خود را در مقابل مردم مسول بدانيم.

وي با بيان اينكه مردم چشم به برنامه ها و تلاش هاي مسولين براي پيشبرد امور دارند‘ تصريح كرد: حل مشكلات نياز به فكر ‘ كار و برنامه دارد لذا از فرمانداران مي خواهم كه ظرف مدت 10 روز به منظور استفاده از ظرفيت ها و حل مشكل بيكاري جوانان ‘ پروژه هاي جديدي در بخش هاي كشاورزي‘ صنعت ‘ گردشگري ‘ تجارت و خدمات تعريف و ارائه كنند و همه به دنبال توليد فكر ‘ برنامه ‘ ابتكار و خلاقيت باشيم زيرا مشكلات استان با تلاش و برنامه مديران حل خواهد شد.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه حل مشكلات و اجراي پروژه ها تنها با اعتبارات دولتي محقق نمي شود بلكه بايد به دنبال ايجاد منابع جديد باشيم ‘ ادامه داد:فرمانداران استان بايد ظرف مدت 10 روز ضمن ارائه برنامه هاي خود براي پيشرفت شهرستان ها‘ به دنبال استفاده از سرمايه ها و ظرفيت هاي بخش خصوصي باشند.

مهندس رضايي بابادي بيان داشت: از تمام تجربيات و ارتباطات خود براي پيشرفت اين استان بكار خواهم گرفت و از امروز آنچه كه در توان دارم بصورت شبانه روز كار در خدمت خواهم گرفت.

وي تصدي استانداري كرمانشاه را لطف خداوند عنوان كرد و گفت: آمدن خود به استان كرمانشاه و خدمت به مردم بزرگ اين استان را لطف خدواند متعال مي دانم لذا براي حل مشكلات از همه تلاش ‘ پيگيري ‘ جديت و فكر و برنامه مي خواهم.

وي در پايان با بيان اينكه استان كرمانشاه از نظر نخبگان دانشجويي و دانشگاهي بسيار غني است كه در نقاط مختلف كشور مشغول فعاليت و تلاش هستند‘ گفت: مسولين بايد باور داشته باشند كه قادر به انجام خيلي از كارها هستيم و با برنامه و فكر مي توانيم بسترهاي توسعه اي اين استان را بيش از پيش محقق سازيم.