سازمان ملل: ۴۵ میلیون در جهان آواره اند
بنا به تخمین سازمان ملل در حال حاضر بیش از ۴۵ میلیون نفر یا در خارج از کشور خود یا داخل مرزهای کشورشان در آوارگی به سر می‌برند.
شبکه خبری زد د اف آلمان گزارش داد، در تازهترین گزارش کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان (UNHCR) اعلام شده است که این بالاترین رقم از زمان آغاز این گزارشدهی در دهه 1990 میلادی است.
آخرین مطالب
- ■پیکر مرحوم شهید جواد بهرامی در خاک آرام گرفت
- ■رنج مردم پاوه از نبود دستگاه ام.آر.آی
- ■بازدید گروه معین منطقه کرمانشاه از ناحیه پاوه
- ■چطور از عفونتهای گوارشی فصل گرما جلوگیری کنیم؟
- ■سرپرست شهرداری نودشه معرفی گردید
- ■دستگیری ۴ شکارچی غیرمجاز گراز وحشی در پاوه
- ■هشدار هواشناسی کرمانشاه: کاهش دما و وزش باد شدید در راه است
- ■مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه: فعلاً برنامهای برای خاموشی مشترکان خانگی نداریم
- ■فرماندار پاوه: انجمن التیام پاوه الگویی بینظیر در خدمترسانی مردمی و شفاف
- ■مسیرهای دشوار، جایگزین مسیر ارتباطی روستاهای ژاوه رود شد
پربیننده ترین ها
- ■پیکر مرحوم شهید جواد بهرامی در خاک آرام گرفت
- ■مسیرهای دشوار، جایگزین مسیر ارتباطی روستاهای ژاوه رود شد
- ■رنج مردم پاوه از نبود دستگاه ام.آر.آی
- ■رئیس کل دادگستری کرمانشاه: مجازات کشت خشخاش بازدارنده نیست
- ■کشف مزرعه خشخاش در منطقه؛ زنگ خطری جدی برای امنیت و سلامت جامعه
- ■گلایه اهالی شهرکهای الحاقی نسمه، دوریسان و چورژی پاوه به قطعیهای مکرر آب
- ■بازدید گروه معین منطقه کرمانشاه از ناحیه پاوه
- ■علائم خطر گرمازدگی را بشناسید
- ■با خواص بینظیر «آلبالو» آشنا شوید
- ■فرماندار پاوه: انجمن التیام پاوه الگویی بینظیر در خدمترسانی مردمی و شفاف

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد