شیبانی: در تهران هیچ آلودگی هوایی نداریم

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 112937|18:19 - 1392/10/05
نسخه چاپی
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر بتوانیم تنها تردد کامیون‌ها و وسایل سنگین را در سطح شهر کنترل کنیم قطعاً شرایط بهتری در سطح شهر فراهم خواهد شد.
عباس شیبانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه آلودگی هوا اظهارداشت: به نظر بنده ما در تهران هیچ آلودگی هوایی نداریم و مزاحمتی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ما اگر بتوانیم تنها تردد کامیون‌ها و وسایل سنگین را در سطح شهر کنترل کنیم قطعاً شرایط بهتری در سطح شهر فراهم خواهد شد.

شیبانی در ادامه درخصوص وضعیت شورای چهارم نسبت به سه دوره قبل گفت: خوشبختانه اکثریت اعضای شورا به نحوه و فعالیت شورای چهارم مسلط شده‌اند و شاهد تصویب طرح‌ها و لوایح خوبی در این دوره هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امیدوارم اعضای شورای شهر با جدیت بیشتر و به دور از هرگونه نگاه سیاسی به فعالیت خود در شورا ادامه دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد