به گزارش خبرنگارهزار ماسولهمقدمات برگزاری حداقل دو دوره آموزشی پودمانهای ICDL با هدف توانمند سازی فرهنگیان پاوه و به ویژه معاونین فناوری واحدهای آموزشی،دوره های فناوری اطلاعات،فراهم گردید، دور اول این آموزش برای 19 نفر از فرهنگیان و معاونین فناوری در محل کارگاه IT و کلاس های هوشمند در دبیرستان معلم برگزار گردید که بحمداله پس از گذراندن مهارت های اولیه، همه همکاران حاضر در دوره جهت انجام آزمون عملی و کتبی راهی مرکز آموزشی استانداری کرمانشاه شدند.دوره دوم اين مهارتها ICDL در زمستان و همچنان تا اواسط اسفند ماه در محل دبیرستان معلم ادامه خواهد داشت.


نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد