نسرین بهادری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت:

زنان در خلق حماسه سیاسی نقش بسزایی دارند

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 17533|20:29 - 1392/03/11
نسخه چاپی
هزارماسوله:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: جامعه زنان از رئیس جمهور آینده انتظار دارند در برنامه ریزیهای خود توجه ویژه ای به این قشر داشته باشد و از تواناییهای آنان بیشتر استفاده کند.
به گزارش هزارماسوله به نقل از ايسنا: وی معتقد است، در سال های پس از انقلاب مشارکت زنان در فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... افزایش یافته و امروز نیز اوج این مشارکت را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد خواهیم بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را به خود اختصاص می دهند، ادامه داد: این نیمه جمعیت می توانند با قدرت و نفوذ خود نیم دیگر جامعه را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

بهادری زنان را قشر تاثیر گذاری در سرنوشت کشور و جامعه دانست  و یادآوری کرد: به گفته امام خمینی(ره) زنان ایران باید در مقدرات اساسی کشور دخالت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: زنان در خانواده نیز یک رکن اثر گذار هستند و می توانند سایر اعضای خانواده را نیز برای حضور در انتخابات و رقم زدن یک حماسه سیاسی ترغیب نمایند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه تصریح کرد: زنان جامعه از رئیس جمهور آینده انتظار دارند همت خود را  برای حفظ عزت و پیشرفت کشور متمرکز کند.

بهادری حفظ جایگاه و ارزش انسان ها خصوصا جایگاه زنان را از دیگر اولویت های رئیس جمهور آینده خواند و افزود: فردی که رئیس جمهور می شود باید برای تحکیم بنیان خانواده تلاش کند.

این مسئول تاکید کرد: برنامه های رئیس جمهور آینده باید به گونه ای باشد که باعث توسعه مشارکت بانوان در عرصه های مختلف جامعه شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد