دستگیری 288 معتاد پرخطر در کرمانشاه

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 17534|20:36 - 1392/03/11
نسخه چاپی
هزارماسوله:فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهر کرمانشاه، 288 معتاد پرخطر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
به گزارش هزارماسوله به نقل از فارس: سردار کریم کشوری اجرای طرح ضربتی و 48 ساعته پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر شهر کرمانشاه را تشریح کرد.
 
براساس گزارش پلیس، کشوری بیان داشت: این طرح دو روزه از صبح روز چهارشنبه 8 خرداد ماه سال‌جاری آغاز و تا شام‌گاه 5 شنبه 9 خرداد ماه سال‌جاری به‌طول انجامید و در نتیجه آن تعداد 6 محله آلوده شهر کرمانشاه به‌طور کامل از لوث وجود خرده فروشان و معتادان پاک شد.
 
این مقام انتظامی افزود: با اجرای این طرح که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر پلیس‌های تخصصی انجام شد، در مجموع تعداد 287 خرده فروش مواد مخدر، قاچاقچی و معتاد پرخطر دستگیر شدند و 36 کیلو و 795 گرم انواع مواد مخدر کشف و 5 دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز شناسایی و کشف شد.
 
کشوری ادامه داد: در این راستا ضمن تخریب حفاظ‌های 21 منزل مورد استفاده قاچاقچیان و افراد خرده فروش، تعداد 4 باب واحد مسکونی محل تجمع معتادان و پاتوق افراد خلاف‌کار و سابقه‌دار، تخریب شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از همکاری و همراهی استاندار کرمانشاه، فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمانشاه و همچنین تلاش و مشارکت تمام یگان‌های امدادی مرکز استان در اجرای این طرح قدردانی کرد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد