مربی قطر:

شکست دادن قطر، برای ایران آرزو نیست

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 18182|15:48 - 1392/03/13
نسخه چاپی
هزارماسوله:مربی تیم ملی فوتبال قطر در آستانه دیدار تیمش مقابل ایران گفت: ایران تیم بزرگ و قدرتمندی است، اما شکست دادن قطر، آرزوی بزرگ آنها نیست و ما می توانیم مثل سال ۹۸ آنها را شکست دهیم.
به گزارش هزارماسوله به نقل از شبكه خبر: فهد ثانی، مربی تیم ملی فوتبال قطر پیش از دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل گفت: این بازی سخت است، ولی نه فقط برای ما، بلکه برای هر دو تیم بازی مشکلی خواهد بود.


وی افزود: تیم ملی ایران شانس بیشتری نسبت به ما برای رسیدن به جام جهانی دارد. آنها از نظر فنی، سابقه و روحی و روانی به ما برتری دارند و برای برد مقابل ما می ایستند، اما اینطور نیست که تمام آرزوهای آنها در شکست دادن ما خلاصه شده باشد. ما هم خوب عمل کرده ایم و برای پیروزی می جنگیم و می خواهیم به جام جهانی برسیم. شانس و فرصتش را هم داریم و تا زمانی که امکانش باشد، تلاش می کنیم.

فهد ثانی افزود: تیم ما در بهترین شرایط خود قرار دارد و بازیکنان عملکرد خوبی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا داشته اند و در شرایط خوبی به سر می برند. دوره آماده سازی ما برای این بازی مناسب و کافی بود و دو بازی دوستانه مقابل لتونی و جمهوری آذربایجان انجام دادیم که امیدوارم آثار آن در بازی با ایران دیده شود.

او ادامه داد: ما خوب می دانیم که ایران تیم بزرگی است و در رده بندی فیفا هم بهتر از ما هستند و بازیکنان بزرگی دارند، اما ما هم برای پیروزی مسابقه می دهیم و مطمئنم که بازیکنان قطر می توانند حماسی بازی کنند و شگفتی ساز باشند.

فهد اضافه کرد: من به طور کلی انسان خوش بینی هستم، ولی در شرایط فعلی می دانم که موقعیت گرفتن نتایج خوب را داریم و نسبت به سال های قبل تغییر کرده ایم. در این بازی هم می توانیم از حضور تماشاگران و بازی در زمین خودی بهره ببریم.

وی با اشاره به این که قطر یک بار در بازی های مقدماتی سال 98 ایران را شکست داده، افزود: تاریخ می تواند تکرار شود.

 

تیم ملی فوتبال ایران، سهشنبه 14 خرداد، ساعت 20 و 45 دقیقه به مصاف تیم ملی قطر می رود.
جدول گروه یک:
1- ازبکستان   11 امتیاز
2- کره جنوبی  10 امتیاز
3- ایران  7 امتیاز
4- قطر  7 امتیاز
5- لبنان 4 امتیاز

برنامه بازی های ایران:
14 خرداد: قطر - ایران
21 خرداد: ایران - لبنان
28 خرداد: کره جنوبی - ایران

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد