سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران

کی روش: فکرمان را مشغول اتوبوس نمی کنیم

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 18183|15:50 - 1392/03/13
نسخه چاپی
هزارماسوله:سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با قطر، تاکید کرد اجازه نمی دهد مانور قطری ها تمرکز تیم را به هم بزند. فدراسیون فوتبال قطر برای انتقال تیم ایران از فرودگاه دوحه به هتل، اتوبوس نفرستاده بود و بازیکنان ایران با تاکسی به هتل رفتند.
 به گزارش هزارماسوله به نقل از شبكه خبر: کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با قطر، در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، گفت:  تیم ما کاملا برای این بازی آماده است. ما یک اردوی تدارکاتی خوب در امارات داشتیم و بازیکنان به اوج آمادگی رسیده اند. در مقابل قطر به جز یکی دو بازیکن، بقیه را به طور کامل در اختیار داریم و برای گرفتن این سه امتیاز مهم به قطر آمده ایم.


وی افزود: ما روی سه بازی باقیمانده مقابل قطر، کره و لبنان برنامه ریزی کرده ایم تا هر سه بازی را ببریم و اگر موفق شویم به آن چیزی که استحقاقش را داریم ، یعنی جام جهانی، می رسیم.

وی اضافه کرد: در ابتدای ورود به قطر، ما با مشکل مواجه شدیم . ارسال نکردن اتوبوس برای تیم میهمان، نوعی مانور فدراسیون فوتبال قطر بود. اما ما نباید وارد این ماجرا ها شویم و در آستانه مسابقه، ذهن خود را مشغول کنیم. این موضوعی است که به ناظر مسابقه گزارش می شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید درباره آن تصمیم بگیرد.

 

کی روش در پایان گفت: من به قدرت تیم و بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم که می توانیم در این بازی، نتیجه بگیریم.

تیم ملی ایران سه شنبه شب در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 در گروه یک آسیا،ساعت 20 و 45 دقیقه به مصاف تیم ملی قطر می رود.

جدول گروه یک:
1- ازبکستان   11 امتیاز
2- کره جنوبی  10 امتیاز
3- ایران  7 امتیاز
4- قطر  7 امتیاز
5- لبنان 4 امتیاز

برنامه بازی های ایران:
14 خرداد: قطر - ایران
21 خرداد: ایران - لبنان
28 خرداد: کره جنوبی - ایران

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد