ابراهيمي: ذوب آهن را نابود کردند

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 18242|17:05 - 1392/03/13
نسخه چاپی
هزارماسوله:مديرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: با برنامه‌ريزي غلط و تصميمات نادرست ذوب آهن را نابود کردند.
 خسرو ابراهيمي در مورد لغو ديدار پاس همدان و ذوب آهن در مرحله پلي آف ليگ برتر گفت: با لغو اين بازي وضعيت ما بدتر شد. کل ليگ آينده را از دست داديم و از همه تيم‌ها عقب افتاديم. امسال با اين برنامه‌ريزي ما را نابود کرده‌‌اند و با سياست‌هاي نادرست و نابجاي خود ابتدا دو تيم خوب جنوب را از ميدان به در کردند و حالا چنين بلايي را به سر ذوب آهني که قدمت 50 ساله دارد آوردند.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه آيا راضي هستند بدون ملي‌پوشان بازي کنند خاطرنشان کرد: بدون حضور ملي‌پوشان به هيچ وجه راضي نيستيم که به ميدان برويم. اگر برنامه‌ريزي درست بود همزمان با مسابقات ديدارهاي پلي‌آف نيز بايد به اتمام مي‌رسيد. يک فصل فرسايشي براي ما ادامه دارد و هنوز نمي‌دانيم چه بايد بکنيم.

ابراهيمي تصريح کرد: تمام تلاش ما اين است که به تيم ملي کمک کنيم و پرچم کشور عزيزمان در بيرون از مرزها برافراشته شود. بازيکنان ما در تيم ملي حضور دارند و نمي‌توانيم آنها را بگيريم اما بايد به شرايط تيم ما نيز انديشيد.

مديرعامل ذوب آهن تاکيد کرد: بايد اساس کار را درست کرد. براي پيشرفت فوتبال ملي بايد بخش هاي پايه را قوي کنيم و وقتي به اين موضوع اهميت نمي‌دهيم نمي توانيم برداشت مناسبي داشته باشيم. اساس فوتبال برنامه‌ريزي است و بايد زيربناي خود را بازسازي کنيم.

وي در مورد اينکه چه پيشنهادي براي برگزار شدن بازي پلي آف دارد اظهار داشت: هيچ پيشنهادي نمي‌توانم بدهم بعد از مسابقه با کره اگر بخواهيم در حالتي خوشبينانه زمان بازي رفت را مشخص کنيم در تاريخ چهارم يا پنجم تير است و ديدار برگشت بايد تا روز دهم همين ماه برگزار مي‌شود آن وقت ليگ از 20 ارديبهشت برگزار مي‌‌شود و اين در شرايطي است که ما نه زمان تمرين و نه زمان بستن تيم را داشتيم. نه مي توانيم بازيکنان را حفظ کنيم و نه مي‌توانيم با کسي مذاکره انجام دهيم شرايط براي ما بسيار غيرمنطقي است.

ابراهيمي در مورد تمديد قرارداد فرهاد کاظمي و اينکه چه برنامه‌اي از انجام اين کار داشتند گفت: چه بايد بگوييم اصلا چه برنامه‌اي مي‌توانيم داشته باشيم. با برنامه‌اي که فدراسيون گذاشت ذوب آهن نابود شد و با اين کار تيم ما را از بين بردند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: آرزو دارم تيم ملي فردا پيروز شود و به اين مسئله افتخار مي‌کنيم. هدف ما ارتقاء تيم ملي است و در اين راستا تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم. متاسفانه خودمان به فکر يکديگر نيستيم و اگر باشگاه‌ها نباشند تيم ملي نيز نمي‌تواند کاري انجام دهد. اميدوارم هرچه زودتر تدبيري براي اين مسئله انديشيده شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد