مرکز اروپا در محاصره سیل مرگبار

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 18926|08:55 - 1392/03/15
نسخه چاپی
هزارماسوله:رسانه‌های اروپایی از افزایش تلفات و خسارات طوفان و سیلاب مرگبار در برخی از کشورهای این منطقه خبر دادند.
به گزارش هزارماسوله به نقل از ايسنا: شدت گرفتن طوفان و سیل ویرانگر در نواحی مرکزی اروپا سبب شده تا تعداد بیشتری از خانواده ها در این مناطق خانه های خود را ترک کنند.
 
در حال حاضر در کشورهای اتریش، آلمان و جمهوری چک عملیات اضطراری برای نجات افرادی که در مناطق سیل زده گرفتار شده اند، ادامه دارد.
 
بر اساس این گزارش ، طوفان و سیل در این نواحی تاکنون دست کم شش قربانی گرفته است. مقام های محلی ایالت «باواریا» در آلمان همزمان با ادامه بارندگی و بالا آمدن سطح آب نسبت به وقوع سیل هشدار داده اند. همچنین بیش از 7000 نفر از مردم مناطق مختلف این کشور نیز ناچار به ترک خانه های خود شده اند.
 
در «پراگ» پایتخت جمهوری چک نیز نسبت به وقوع سیل در نواحی مرکزی و تاریخی این شهر هشدار داده شده و بیش از 3000 نفر از ساکنان این مناطق، خانه های خود را تخلیه کرده اند.
 
فعالیت تمامی وسایل حمل ونقل زیرزمینی در پراگ از جمله مترو متوقف و مدارس این شهر نیز تعطیل شده اند.
 
مقام های این کشور از آماده باش بیش از 1000 نفر برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در اثر وقوع سیل در پراگ خبر داده اند.
 
مرکز هواشناسی اتریش نیز میزان بارندگی طی دو روز گذشته را معادل بارندگی طی دو ماه اعلام کرده است. بیش از 300 تن از ساکنان شهر «سالزبورگ» در این کشور نیز شهر را تخلیه کرده اند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد