نماینده پیشین مردم اسلام آباد غرب در خانه ملت:

کد خبر: 18951|10:17 - 1392/03/15
نسخه چاپی
نماینده پیشین مردم اسلام آباد غرب در خانه ملت:
 حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در همایش ستاد رویش جوانان حامی قالیباف در کرمانشاه اظهار داشت: بعد از 23 سال فعالیت سیاسی و شناخت از مسئولان، به دو دلیل قالیباف را اصلح می‌دانم؛ دلیل اول خصوصیات فردی شامل صداقت و تلاش بی‌پایان در عرصه خدمت‌کردن است.
 
فلاحت‌پیشه افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری هر کدام با یک موج آمده‌اند، اما قالیباف مدت دوازده سال است که برای کشور برنامه‌ریزی می‌کند و کارنامه‌اش کاملا واضح و پربار است.
 
نماینده پیشین مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در خانه ملت تصریح کرد: رئیس جمهوری وظیفه سنگینی است و ما می‌خواهیم هفت‌صد میلیارد دلار بودجه مملکت را به‌دست وی بسپاریم و باید پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: کشورهایی، مانند سنگاپور، تایوان و کره‌جنوبی در زمانی نه‌چندان دور جزو کشورهای جهان سوم بودند و بودجه‌ای کمتر از 700 میلیارد دلار داشتند ولی اینک پیشرفت کرده‌اند و به ببرهای آسیا مشهور شده‌اند و ما با بودجه‌ای 700 میلیارد دلاری کاری نکرده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه چرا شاخص بی‌کاری 30 درصد است در حالی‌که باید 7 درصد باشد، گفت: امنیت اقتصادی وجود ندارد و دلیلش ضعف مدیران کلان ماست.
 
این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه کارنامه قالیباف درخشان است و موفق عمل کرده، بیان داشت: قالیباف خدمات بزرگی در دوران ریاست نیروی انتظامی به مردم کرد و با تاسیس 110، پلیس را متحول کرد و اینک به‌عنوان شهردار تهران، جزو هشت شهردار برتر جهان است.
 
وی تصریح کرد: قالیباف در دوره ریاست شهرداری تمام پروژه‌های تهران را به اتمام رساند و مشکلات ترافیکی تهران را برطرف و با احداث پل‌ها و اتوبان‌های زیادی، شمال و جنوب تهران را به‌هم ول کرد و هیچ بودجه نفتی از دولت نگرفت.
 
فلاحت‌پیشه با بیان اینکه قالیباف با برنامه‌ای تدوین شده پا به عرصه انتخابات گذاشته، خاطرنشان کرد: قالیباف باندبازی نمی‌کند ولی برخی از افراد با باندبازی و با مهجور کردن افراد لایق، اقدام به نخبه‌کشی کرده‌اند.
 
وی اعلام کرد: دولت قالیباف دولت قانون است و در مقابل مردم پاسخ‌گو است و یکی از دلایل توجه قالیباف و رضایی به استان کرمانشاه این است که مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس با کمترین نیروی غیربومی، جانانه در مقابل دشمن ایستادند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد