بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی در کرمانشاه

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 18952|10:21 - 1392/03/15
نسخه چاپی
هزارماسوله:مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: با توجه به فرا رسیدن روز جهانی محیط زیست، برنامه بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در محل اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
 به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، بسیاری از افراد پس از آگاهی یافتن از ارزش محیط زیست، به‌صورت شایسته‌ای از تخریب آن جلوگیری می‌کنند.
 
ابدی با تاکید بر اهمیت و ضرورت آموزش برای گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست، خاطر نشان کرد: انسان با کاوش و تدبر در عالم هستی و نیز با دقت در نظم و هدف‌دار بودن طبیعت، به وجود عظمت خداوند متعال پی می‌برد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن روز جهانی محیط زیست و لزوم اطلاع‌رسانی به شهروندان درباره حفاظت محیط زیست، برنامه بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در محل اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از ساعت هشت لغایت 14 هر روز برگزار می‌شود.
 
ابدی، محیط زیست در الگوی اسلامی ـ ایرانی، محیط زیست و حفاظت از منابع پایه، محیط زیست و تنوع زیستی، محیط زیست و فرهنگ، محیط زیست، قوانین و توسعه منابع را از مهم‌ترین عناوین نام‌گذاری هفته محیط زیست عنوان کرد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: اجرای تور طبیعت‌گردی ویژه خبرنگاران و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های همگانی، بهره‌گیری از تریبون نماز جمعه و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی، بازدید علمی و کارشناسی از صنایع با حضور نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و راه‌اندازی گشت هوایی و پاارپلن در مناطق تحت مدیریت؛ از برنامه‌های هفته محیط زیست در کرمانشاه است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد