مکرم احمد مفتی اھل سنت ھند و امام جمعه دھلی:

مفتی اهل سنت هند: تدابیر آیت الله خامنه‎ای آمریکا را به وحشت انداخته است

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 19156|21:25 - 1392/03/15
نسخه چاپی
هزارماسوله:فتی اھل سنت ھند گفت: در این زمانه آمریکا از تدابیر حضرت آیت الله خامنه ای وحشت دارد و رهبری ایشان توانست ریشه استکبار را در ایران بخشکاند
به گزارش هزار ماسوله به نقل از رسا:مکرم احمد مفتی اھل سنت ھند و امام جمعه دھلی به ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول سی سال اشارہ کرد و گفت: جمھوری اسلامی ایران با رھبری حضرت ایت اللہ خامنه‎ای پیشرفت های زیادی داشته است.مردم ایران باید قدر این رهبر گرانمایه را بدانند و به سخنان حکیمانه اش گوش فرا دهند.

 

وی با تاکید بر این که امروز فقط جمھوری اسلامی ایران موجب ترس و وحشت آمریکا در سراسر جھان شدہ است ابراز داشت: کشورھای غربی، آمریکا و لابی‎ھای صھیونیستی برای اثبات عدم موفقیت انقلاب اسلامی ایران تمام توان خود را بکار گرفته اند اما چیزی که ملت ها مشاهده می کنند اقتدار و عزت این کشور و پیشرفت های علمی در حوزه های مختلف است.

 

مکرم احمد بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران حادثه ای است که ریشه استعمار جھانی آمریکا و اسرائیل را در منطقه و ایران خشک کرد.

 

وی همچنین با تسلیت سالگرد رحلت رھبر فقید انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) اظهار داشت:امام خمینی با توکل به خداوند متعال طومار دولت چندین ساله شاھنشاھی در ایران را درھم پیچید.


مفتی اهل سنت هند انقلاب اسلامی ایران به رھبری امام راحل را مصداق مبارزہ حق و باطل دانست و تاکید کرد: امام خمینی بعنوان نمایندہ الھی با پشتوانه مردم خدا جوی ایران قدرتھای شیطانی را از پای درآورد.


وی در مقایسه انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ھای منطقه بیان داشت: امام خمینی(ره) حیات مجدد را به اسلام هدیه کرد و این برگ برنده انقلاب ایران بود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد