انعکاس گسترده صحبت هاي کي روش درمورد چوي

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 21980|09:15 - 1392/03/24
نسخه چاپی
هزارماسوله:رسانه‌هاي پرتغال واکنش کارلوس کي‌روش به ادعاهاي واهي سرمربي کره‌جنوبي را به صورت گسترده انعکاس داده و در عمل از مربي هموطن خود حمايت کردند.
 

چوي‌کانگ هي در جلسه خبري پس از بازي به خبرنگاران گفت: هنوز رفتار بد ايران را در بازي رفت به خاطر دارم. رفتارشان در آن بازي با ما خوب و در حد و اندازه‌هاي يک ميزبان نبود. دوست دارم به تلافي آن رفتار تيم ايران را در بازي برگشت يعني جدال هفته آينده شکست دهيم.


وي در اين کنفرانس حتي حرف‌هاي توهين‌آميزي زد و اظهار داشت: صادقانه بگويم از ايران بيشتر از ازبک‌ها بدم مي‌آيد. اميدوارم ازبکستان بتواند به جام جهاني راه يابد.


در پي انتشار اين اظهارات توهين‌آميز که با روح و اخلاق ورزشي همخواني نداشت، کارلوس کي‌روش،‌ سرمربي پرتغالي تيم ايران نيز در کنفرانس خبري روز گذشته واکنش مناسبي نشان داد.


وي گفت: او مايه ننگ و شرم بازيکنان کره است، او مايه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبي است. او به مربيان فوتبال و هواداران ايران احترام نمي‌گذارد، او گله‌مند است که در ايران برخورد خوبي با کره نشده است در حالي که ما بهترين امکانات را در اختيارشان گذاشتيم، وقتي 5 مرغ داريم اگر مقابل کسي که از گرسنگي رنج مي‌کشد يک بال قرار دهيم اين اتفاق معنايي ندارد اما اگر يک ران داريم و آن را با آن فرد تقسيم مي‌کنيم او بايد تشکر کند.


وي افزود: به عقيده من سرمربي کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگويد اما حق بي‌احترامي به فوتبال ايران را ندارد. آخرين کلام من اين است که او قبل از رسيدن کاروان ايران به کره بايد از هواداران و فوتبال ايران و همچنين هواداران کره عذرخواهي کند. مطمئنم او ديگر احترامي که بازيکنان کره برايش قائل بودند را ندارد. بسيار خوشحال هستم و مي‌خواهم قبل از ديدار مقابل کره جنوبي پيراهن ازبکستان را خريداري کنم و به او هديه بدهم.


پس از انتشار اين اظهارات، روزنامه‌هاي ورزشي رکورد و آبولا، همچنين روزنامه‌هاي مهم اين کشور همانند فيگوئرا، سوسياليستا، بارلونتا، کاميينا و ديارو‌آوريو پاسخ کي‌روش به سرمربي کره‌جنوبي را پاسخي منطقي،‌ محکم و به جا دانستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد