سالم مرادي خبر داد:

تنها 10 درصد صرفه جويي در اين بحران كم آبي ، براي شهرستان پاوه كافي است

کد خبر: 255309|20:41 - 1393/07/18
نسخه چاپی
تنها 10 درصد صرفه جويي در اين بحران كم آبي ، براي شهرستان پاوه كافي است
رئيس امور آبفاي پاوه گفت: منابع تامین آب شرب پاوه؛ چاه های بیدمیری، سرکران، بندره و چشمه سراب هولی به انتهای آب دهی خود نزدیک شده، بطوریکه تا کنون بیشتر از 50 درصد آب دهی آنها کاهش پیدا کرده است.
به گزارش خبرنگارهزارماسولهرئيس امور آبفاي پاوه در گزارشي اظهار داشت: منابع تامین آب شرب پاوه؛ چاه های بیدمیری، سرکران، بندره و چشمه سراب هولی به انتهای آب دهی خود نزدیک شده، بطوریکه تا کنون بیشتر از 50 درصد آب دهی آنها کاهش پیدا کرده است.

سالم مرادي افزود:در تابستان امسال؛ از یک طرف با تدابیری که توسط همکاران آب و فاضلاب صورت گرفت، تا حدودی از هدررفت آب جلوگیری بعمل آمد. و از طرف دیگر مردم شریف پاوه نیز، درخصوص رعایت صرفه جویی، همکاری لازم را با این اداره داشتند، که اگر این همکاری میسر نمی شد، عبور از تابستان 93 بدون نوبت بندی غیرممکن بود.

بنابراین امور آب و فاضلاب بر خود لازم می داند از کلیه شهروندان محترم و با فرهنگ پاوه، به جهت صرفه جویی در مصرف آب و کمک به عدم نوبت بندی در فصل گرم تابستان تقدیر و تشکر بعمل آورد. و از تمامی ساکنین محترم شهر پاوه استدعا داریم تداوم همکاری لازم را در این مرحله تا پایان فصل کم آبی (پاییز ) داشته باشند. در این مرحله فقط 10% صرفه جویی کافی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد