زندگی ​2 متجاوز مُهر باطل خورد

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 29123|09:22 - 1392/04/10
نسخه چاپی
هزار ماسوله : دو مرد که به اتهام آزار و اذیت یک عروس و خواهرشوهر در شهرستان نظرآباد استان البرز دستگیر شده بودند، سحرگاه دیروز در منطقه 45 متری گلشهر کرج در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند.
شرور,آزارگر
 
 
هزار ماسوله به نقل از جام جم:  سامان قاضی زاده، دادیار شعبه 6 اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز در این باره گفت: رسیدگی به این پرونده بیست و ششم شهریور سال 1390 هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت که دو زن جوان با حضور در این مرکز، از دو مرد به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.
 
در تحقیق از شاکیان معلوم شد آنها عروس و خواهرشوهر هستند که روز حادثه برای خرید از خانه شان در کرج خارج و با دیدن یک مرد آشنا، سوار خودروی او می شوند.
 
دعوت دردسرساز
 
وی افزود: در ادامه مشخص شد، این دو زن که فریب مرد جوان را خورده بودند، دعوت او را برای صرف ناهار قبول می کنند. سپس همراه او و دو نفر از دوستانش به باغی در یکی از روستاهای نظرآباد می روند. وقتی مرد راننده برای سوختگیری خودرو از باغ خارج می شود، دو زن مهمان متوجه نیت پلید آنها می شوند و می خواهند از باغ فرار کنند، اما دو مرد جوان راهشان را سد کرده و هر دو نفر را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.
 
دادیار شعبه 6 اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز یادآور شد: وقتی مرد راننده ای که دو زن جوان و دو مرد شرور را به باغ آورده بوده، به محل بازمی گردد، سعی می کند آن دو زن را نجات دهد که بی نتیجه می ماند و از ترس متواری می شود.
 
وی افزود: دو مرد شرور نیز از ترس این که مرد راننده موضوع را به پلیس اطلاع دهد، از باغ متواری می شوند. در ادامه این دو زن با حضور در مرکز پلیس نظرآباد، از دو مرد آزارگر شکایت می کنند و شماره پلاک خودروی آنها را در اختیار پلیس قرار می دهند.
 
قاضی زاده خاطرنشان کرد: با چهره نگاری رایانه ای از دو مرد آزارگر، هویت مالک خودرو شناسایی و وی به مرکز پلیس احضار شد.
 
در تحقیق از این مرد معلوم شد دو متهم فراری، خودروی او را به مدت چند ساعت اجاره کرده بودند و از نیت شوم آنها بی اطلاع بوده و حتی می خواسته آن دو زن را از دام شیطانی متهمان نجات دهد که موفق نشده است.
 
دستگیری هر دو متهم
 
وی گفت: با اطلاعات به دست آمده از این مرد، پاتوق متهمان به نام های بهنام و آرش زیر نظر گرفته شد و هر دو در مخفیگاهشان در کرج دستگیر شدند.
 
متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی اعتراف کردند دو زن جوان را فریب داده و در دام شیطانی خود گرفتار کرده اند.
 
با اعتراف متهمان، پرونده آنها با صدور کیفرخواست از دادسرای نظرآباد به شعبه دوم دادگاه کیفری استان البرز ارسال شد و متهمان خرداد سال گذشته پس از محاکمه به اعدام در ملأعام محکوم شدند.
 
پرونده زندگی 2 آزارگر بسته شد
 
دادیار شعبه 6 اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز یادآور شد: با صدور این حکم قضایی پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و حکم از سوی قضات شعبه 27 دیوان عالی کشور تائید و برای اجرا به واحد اجرای احکام دادگستری استان البرز فرستاده شد.
 
بنابراین پس از استیذان از رئیس قوه قضاییه برای اجرای این حکم، بامداد دیروز ـ نهم تیر ـ دو محکوم به مرگ از زندان به محل اجرای حکم در منطقه 45 متری گلشهر، چهارراه گلزار شرقی کرج منتقل و مقابل دیدگان مردم به دار مجازات آویخته شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد