برگزاري ششمین نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293138|19:17 - 1394/06/16
نسخه چاپی
برگزاري ششمین نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان پاوه
در آستانه بازگشایی مدارس، ششمین نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان پاوه با حضور رئیس واعضای شورای آموزش وپرورش و رؤسای ادارات برق، آبفا، گاز، راهنمایی ورانندگی، محیط زیست ونماینده نیروی انتظامی ،کتابخانه عمومی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، در این نشست فرماندار پاوه با اشاره به مشکلات پیش آمده در رابطه به قطع انشعاب برخی از مدارس افزود: با توجه به مشکلات مالی مدارس وعدم توانایی آنها در پرداخت هزينه هاي جاري آب، برق و گاز روساي ادارات یاد شده مساعدت  بیشتری با واحدهای آموزشی و آموزش و پرورش داشته باشند.

ايده پور راجع به حق نوار مرزی بیان داشت : بنابر مکاتباتی که با نماینده محترم پاوه واورامانات در مجلس شورای اسلامی، وزیر رفاه واستانداری  صورت گرفته وبا توجه به تصمیمات گرفته شده امیدواریم حق نوار مرزی برای شهر پاوه هم برقرار گردد.

در این نشست سعدي فتاحی مدير آموزش وپرورش نیز ضمن خير مقدم وتبريك پيشاپيش سال جديد تحصيلي به ارایه گزارشي از موضوع پروژه مهر 94 و فعالیت های انجام گرفته و در حال انجام آماده سازی مدارس پرداخت .

 وی در ادامه به تبيين برنامه هاي بازگشايي مدارس باحضور حدود پیش از۷۰۰۰ دانش آموز در كلاس هاي درس در اولین روزهاي آغازين سال تحصيلي پرداخت واز همکاری  فرماندار ،بخشدار مرکزی ، شهردار وشورای اسلامی شهر وسایر ادارات که در برپایی پایگاه های تابستانی مساعدت وهمکاری نمودند نیز تقدیر وتشکر به عمل آورد.

در ادامه اعضاي شوراي آموزش وپرورش  بخشدار مرکزی، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس  راهنمايي ورانندگي ، نماینده نیروی  انتظامی، اداره برق، اداره آبفا، اداره گاز و اداره منابع طبیعی نیز در ارتباط با موضوع  شروع سال تحصیلی  و دستور جلسه  به تبيين ديدگاه و نظرات خودپرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد