در اولین روز از هفته دفاع مقدس؛

برگزاري رژه نیروهای مسلح منطقه اورامانات در جوانرود با حضور امام جمعه پاوه+ تصاویر

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293195|14:03 - 1394/06/31
نسخه چاپی
برگزاري رژه نیروهای مسلح منطقه اورامانات در جوانرود با حضور امام جمعه پاوه+ تصاویر
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح پیاده و موتوری شهرستانهای جوانرود ،پاوه ،روانسر و ثلاث باباجانی در شهرستان جوانرود برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازجوانرود هه وال،   در اولین روز از هفته دفاع مقدس فرنامدهان نظامی و انتظامی وفرمانداران و مسئولین  منطقه اورامانات، مراسم رژه نیروهای مسلح پیاده و موتوری شهرستانهای جوانرود ،پاوه ،روانسر و ثلاث باباجانی در شهرستان جوانرود در محل بلوار بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان جوانرود  برگزار گردید.

سردار ناصر باباخانی فرمانده تیپ انصارالرسول (ص)جوانرودضمن خیر مقدم به حضار و تبریک هفته دفاع مقدس گفت:  سی و پنج سال از تجاوز رژیم  تا دندان مسلح بعث با پشتوانه استکبار به مرزهای کشور ما می گذرد، اما هنوز یاد و خاطره ایثار و فداکاری مردم غیور ایران اسلامی  که با دستان خالی و کمترین تجهیزات لازم این تجاوز را ناکام کذاشت و مرزهای خود را در برابر متجاوزین با اقتدار حفظ نمود.

 سردار باباخانی تصریح کرد: کشور ما که در دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات نظامی برخوردار بود امروزبا عزم و اراده پولادین  به توان بالای نظامی و فن آوریهای روز مجهز شده اسن و  امروز دشمنان بدانند که نیروهای مسلح ما با اقتدار و آمادگی لازم برای رویارویی با هرگونه توطئه آنها آماده هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد