نشست توجیهی اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293270|18:37 - 1394/07/15
نسخه چاپی
نشست توجیهی اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان پاوه
نشست توجیهی اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان پاوه با حضور مدیر آموزش وپرورش و فرمانده بسیج دانش آموزی در محل سالن نشست های مدیریت آموزش و پرورش پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، نشست توجیهی اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان پاوه با حضور مدیر آموزش وپرورش و فرمانده بسیج دانش آموزی در محل سالن نشست های مدیریت آموزش و پرورش پاوه برگزار شد.

در این نشست مدیر آموزش وپرورش پاوه اظهار داشت : اردوهای راهیان نور دانش آموزی هر ساله توسط سپاه  و آموزش و پرورش برگزار می گردد كه علاوه بر آنكه يك برنامه اردویی است، یک حرکت  فرهنگی به شمار مي آيد که تاثیر بسزایی بر روی اخلاق و فرهنگ دانش آموزان دارد.

سعدي فتاحی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال این مهم به نسل های آینده دانست و گفت: امروز اردوهای راهیان نور این موقعیت را برای دانش آموزان عزیز ما فراهم نموده تا از نزدیک با مناطق عملیاتی و محل شهادت هزاران شهید آشنا شوند،واز مدیران مدارس خواستند در جهت اعزام هرچه بهتر دانش آموزان و اجرای این اردو نهایت همکاری را داشته باشند.

سرهنگ دوم پاسدار شفیعی فرماندهی بسیج دانش آموزی نيز با بيان اينكه این اردو با شرکت 373تن دانش آموز دختر در اردوی راهیان نور منطقه عملیاتی غرب کشور است گفت: امیدواریم این اردو به بهترین شکل انجام شود تا دانش آموزان هدف ها و زندگی شهدا و آرمان های آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد