در بازديد فرماندار از اداره پست و ثبت احوال پاوه:

فرماندار: امروز خدمات گوناگوني توسط اداره پست با كمترين زمان ممكن انجام مي گيرد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293309|00:38 - 1394/07/26
نسخه چاپی
فرماندار: امروز خدمات گوناگوني توسط اداره پست با كمترين زمان ممكن انجام مي گيرد
فرماندار پاوه با بيان اينكه مردم در گذشته براي انجام كارهاي پستي در مضيقه بودند گفت: امروز با كمترين فرصت زماني و بدون صرف وقت خدمات گوناگوني توسط اين اداره انجام مي گيرد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما كه در بازديدي از اداره پست و ثبت احوال پاوه به عمل اورد اظهار داشت: از فعاليت و خدمات اداره پست و اداره ثبت احوال پاوه ، تغييرات سريع پست با پيشرفتهاي الكترونيكي و از ارائه خدمات به وضعيت فعلي و منطبق با فرايند توسعه در شهرستان رضايت لازم را داريم.

پرويز ايده پور افزود: اداره پست خود را با پيشرفتهاي آي تي منطبق كرده و به سرعت به جاي چند وزارتخانه ؛ كار و فعاليت انجام مي دهد و در اين مسير نيز كم و كاستي را از خود بر جاي نگذاشته است.

وي با بيان اينكه مردم در گذشته براي انجام كارهاي پستي در مضيقه بودند گفت: امروز با كمترين فرصت زماني و بدون صرف وقت خدمات گوناگوني توسط اين اداره انجام مي گيرد.

رئيس اداره پست شهرستان پاوه نيز در گفتگو با ما با ارائه گزارشي از فعاليتهاي خود در يك سال گذشته اظهار داشت: پست به عنوان يك شبكه وسيع ارتباطي در برقراري روابط داخلي و خارجي نقش زيربنايي دارد.

امير عزيزي افزود: از تاريخ 17 مهر ماه سال 93 تاكنون بيش از 5500 فقره مرسولات عادي و 18500 فقره مرسولات ثبتي صادر و 12500 فقره مرسولات عادي و 56500 فقره مرسولات ثبتي وارد شده اند.

وي گفت: امانات و بسته صادره 1200 فقره با وزن 14 تن و امانات و بسته وارده نيز با 2160 فقره با وزن 18 تن در اين اداره جابجا شده است.

وي با بيان اينكه خريد اينترنتي در شهرستان پاوه روبه ازدياد است گفت: 4200 فقره توزيع خريد اينترنتي را در سطح شهرستان انجام داده ايم.

عزيزي امورات اينترنتي، فروش اوراق پاسپورت و گواهينامه، امورات كارت سوخت، خدمات آبفار روستايي، امورات مالياتي، توزيع مدارك خودرو، قبوض تلفن و گاز، توزيع بروشور و توزيع اخطاريه دبانكها را از ديگر فعاليتهاي انجام شده در اين اداره بيان كرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد