امام جمعه پاوه: شهدا استقلال و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293475|00:19 - 1394/08/11
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: شهدا استقلال و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند
امام جمعه پاوه در مراسم یادواره شهدای روستای نسمه گفت: تکریم شهدا و خانواده های معظم شهدا وظیفه همه ماست زیرا که آنان با خون خود استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در مراسم بزرگداشت شهدای روستای نسمه پاوه که در یکی از منازل خانواده شهید این روستا برگزار گردید اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای گرانقدر در منازل مسکونی روستائئیان قطعا پیام شهدا و خانواده های آنان را به روستاها می برند.

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به فرموده رهبر در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا افزود: قطعا با این کار یاد و خاطره شهدا گرامی داشته می شود و خانواده شهدا نیز با برگزاری چنین مراسمی می دانند که نظام و مسئولان آنها را فراموش نکرده اند.

وی با تاکید بر صرف هزینه کمتر، و استفاده از افراد محله برای برگزاری چنین مراسمی اظهار امیدواری کرد: این برنامه در تمام روستاهای پاوه اجرا شود.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در این مراسم نیز اظهار داشت: برگزاری این مراسم به پاس و از خودگذشتگی شهدای عزیز و گرانقدر این روستا با نام ابروی محله و افتاخار کوچه ها در روستای نسمه برگزار شد.

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه شهدای ما به شهدای صدر اسلام اقتدا کردند افزود: شهدا تمام گوهر وجودی خود را که جان خود بود بر طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه انتخاب این منزل مسکونی به جهت تقدیم دو شهید این خانواده به نظام و انقلاب بود گفت: هدف از برگزاری این برنامه انتقال فرهنگ شهادت برای نسلهای سوم و چهارم انقلاب است که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و از آن اطلاع چندانی ندارند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهیدان رستمی، احمدی و غفوری با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد