مصلح قادری: مسائل فرهنگی در دستور کار شواری آموزش و پرورش قرار گیرد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293488|09:07 - 1394/08/13
نسخه چاپی
مصلح قادری: مسائل فرهنگی در دستور کار شواری آموزش و پرورش قرار گیرد
مسئول دفتر امام جمعه پاوه ضمن گلایه از مشخص نبودن جایگاه مسائل فرهنگی در دستور کار جلسات شورای آموزش و پرورش گفت: انتظار این است که حداقل در هر جلسه شورا، یکی از موارد مورد بحث به مسائل فرهنگی و توجه به مباحث این حوزه اختصاص یابد. تا در کنار رفع مشکلات عمرانی و اقتصادی مدارس، مسائل و مشکلات آنها نیز در حوزه فرهنگی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

به گزارشهزار ماسوله، در این نشست که با حضور فرماندار پاوه ، مسئول دفتر امام جمعه و سایر اعضای شورا برگزار شد پرویز ایده پور ضمن مهم ارزیابی کردن نشست شورای آموزش وپرورش ومصوبات آن خواستار پی گیری مصوبات شورای آموزش وپرورش تا حصول نتیجه شد.

وی افزود:نشست های شورای آموزش وپرورش در جهت بررسی ورفع مشکلات ، معضلات خدمت رسانی بهتر به آینده سازان جامعه است ودر این راستا نیز همکاری روسای ادارات شهرستان را خواستار شد.

مسئول دفتر امام جمعه پاوه نیزضمن تبریک مناسبتهای آبان ماه، از زحمات مدیریت و پرسنل آموزش و پرورش پاوه تقدیر و با ارشاره به گزارش مدیر آموزش و پرورش پاوه در خصوص اجرایی شدن برخی از مصوبات قبلی شورا افزود: خوشحالیم که برخی از مصوبات قبلی شورا با اهتمام مسئولان تحت امر تحقق پیدا کرد و چند مورد از خواسته های بحق مدارس جامه عمل پوشیده است.

مصلح قادری سپس حضور دانش آموزان در نماز جمعه را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: اعتقاد ما بر این است که حضور دانش آموزان همچون سابق بصورت اختیاری می باشد، تا ان شاءالله زمینه حضور همیشگی جوانان و نوجوانان عزیز در نمازهای جمعه و جماعت به بهترین شیوه ممکن نهادینه شود.

مصلح قادری در ادامه ضمن گلایه از مشخص نبودن جایگاه مسائل فرهنگی در دستور کار جلسات شورای آموزش و پرورش گفت: انتظار این است که حداقل در هر جلسه شورا، یکی از موارد مورد بحث به مسائل فرهنگی و توجه به مباحث این حوزه اختصاص یابد. تا در کنار رفع مشکلات عمرانی و اقتصادی مدارس، مسائل و مشکلات آنها نیز در حوزه فرهنگی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی توجه به نمازخانه های مساجد را برای نمونه مورد تأکید قرار داد و افزود: نمازخانه برخی از مدارس در خور شأن یک مدرسه اسلامی نیست.

قادری در پایان آمادگی مجموعه دفتر امام جمعه، ستاد جمعه و کانون مسجد قباء را  برای تقویت مباحث فرهنگی در مدارس اعلام کرد.

فتاحی مدیر آموزش وپرورش پاوه نیز در مورد مصوبات قبلی واجرایی نشدن تعدادی از مصوبات شورای آموزش وپرورش سخنانی ایراد نمود.

سعدی فتاحی با ارایه گزارشی از عملکرد مدیریت اموزش وپرورش در خصوص  برنامه بازگشایی مدارس وکسب رتبه برتر استان دراجرای مناسب طرح پروژ مهر و رضایت بازدید کنندگان وزارتی ،ساماندهی وسازماندهی نیروها ی آموزشی واجرایی  نیز پرداخت.

فتاحی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی  درون مدرسه ای گفت:این المپیاد به منظور تقویت روحیه نشاط وشادابی درمدارس واستعداد یابی دانش آموزان مستعد اجرا می شود ودر جهت برگزاری کمی وکیفی  المپیاد ورزشی  درون مدرسه خواستار همکاری لازم ادارات مرتبط بر اساس دستورالعمل وشرح وظایف ابلاغی  شدند.

 در ادامه نشست اعضاء پیشنهادات خود را به منظور حل مشکلات آموزش وپرورش بیان نموده با نظرموافق اعضاء شورای آموزش وپرورش مصوبا تی نیز به تصویب رسید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد