از قهرمانان رشته هاپکیدو پاوه با حضور جمعی از مسئولین تجلیل شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293510|16:32 - 1394/08/18
نسخه چاپی
از قهرمانان رشته هاپکیدو پاوه با حضور جمعی از مسئولین تجلیل شد
از قهرمانان رشته هاپکیدو شهرستان پاوه شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین و در سالن حجاب پاوه تجلیل شد.

به گزارشهزار ماسوله، از قهرمانان رشته هاپکیدو شهرستان پاوه شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین و در سالن حجاب پاوه تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور مدیر دفتر امام جمعه پاوه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه، رئیس اتاق اصناف و اصحاب رسانه برگزار شدرئیس اداره ورزش و جوانان پاوه و فرهاد صالحیبه عنوان عضو هیئت رزمی هاپیکدو ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حاضرین در مجلس، به ارائه مطالبی در خصوص ورزش و ورزشکاران شهرستان پاوه خواستار حمایت از توسعه ورزش شدند.

هیوا حسینی گفت: از والدینی که به تشویق و ترغیب فرزندان خود در فعالیت در رشته های ورزشی همت می گذارند و همچنین از کسانی که حامی این رشته ورزشی هستند و همچنین مربیان زحمت کشی بدون هیچ چشم داشت مادی در تمرینات ورزشی حضور یافته و اصحاب رسانه نیز در راستای بازتاب کسب موفقیت های ورزشکاران گام بر می دارند، تقدیر و تشکر ویژه ای داریم.

فرهاد صالحی نیزبه کمبودهای این هیئت اشاره کرد و گفت : این ورزش متاسفانه با بسیاری از ورزشهای دیگر به اشتباه گرفته می شود و باعث شده است که ورزش رزمی هاپکیدو مورد توجه قرار نگیرد. و این عدم توجه باعث کمبودهایی برای این هیئت شده است.

ویادامه داد و افزود : این هیئت پس از ۷ سال رکود مجددا با تلاش مهندس مسعود دلشاد مربی با اخلاق ورزشهای رزمی و کمک دیگر اعضای هیئت شروع به فعالیت کرده است .

در پایان این مراسم ازحامیان و همراهان ورزشکاران مدیر آموزش و پرورش، رئیس ادارهورزش و جوانان، احسان حسنی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش پاوه و رئیس هیئت هاپکیدوی این شهرستان از طرف هیئت ورزشهای رزمی شهرستان با اهداء  لوح تقدیر  تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم سعدی فتاحی مبلغ 500 هزارتومان ،اسفندیار مولانایی مدیرعامل کارخانه شن و ماسه ویان شن غرب مبلغ 500 هزارتومان، سرهنگ پرویز اسدی مبلغ 300 هزارتومان ، مصلح قادری مبلغ 200 هزارتومان و بهروز شفیعی مبلغ 100 هز تومان را جهت حمایت از هیئت رزمی هاپکیدو و ورزشکاران این رشته ماعدت مالی کردند.

اجرای هنرهای رزمی توسط ورزشکاران این رشته ورزشی از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم برگزار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد