تجلیل از قهرمان کشتی غرب آسیا آغازی بر فعالیت انجمن حمایت از ورزش پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293516|19:34 - 1394/08/18
نسخه چاپی
تجلیل از قهرمان کشتی غرب آسیا آغازی بر فعالیت انجمن حمایت از ورزش پاوه
با تجلیل از سینا امینی قهرمان کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان غرب آسیا فعالیت انجمن مردم نهاد حمایت از ورزش شهر پاوه (پشتیبان) رسما شب گذشته آغاز شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازسلام پاوه :انجمن حمایت از ورزش شهر پاوه (پشتیبان) شب گذشته در اولین فعالیت رسمی خود از سینا امینی کشتی گیر شهر پاوه که موفق به کسب مدال های طلا در رشته کشتی آزاد و فرنگی غرب کشور شده بود تجلیل به عمل آورد.

در این نشست صمیمی که با حضور اعضای انجمن حمایت از ورزش شهر پاوه و اصحاب رسانه و رئیس هیئت کشتی شهر پاوه در منزل آقای کیومرث امینی برگزار شد انجمن مردمی حمایت از ورزش شهر پاوه رسما شروع به کار کرد.

رامین رئوفینایب رئیس انجمن پشتیبان ضمن تقدیر و تشکر از افتخار آفرینی سینا امینی گفت : خوشحالیم که شروع فعالیت رسمی انجمن حمایت از ورزش شهر پاوه با تجلیل از یک قهرمان آسیایی همراه بود.
 
 
 
ویادامه داد و افزود : ورزشکارانی در شهر پاوه هستند که واقعا توانایی قهرمانی را دارند اما به علت وضعیت نامناسب مالی دست از تلاش و کسب قهرمانی کشیده اند و این دغدغه های مالی ورزشکاران و جامعه ورزش انگیزه و هدفی برای تشکیل انجمن پشتیبان شد.
 
رئوفیاظهار داشت : یکی از اهداف اصلی این انجمن که با حمایت مردم صورت می گیرد از بین بردن این دغدغه های مالی است تا ورزشکاران بتوانند بدون دغدغه و مشکل راه  قهرمانی را با اعتماد به نفس و پشتکار راحتر طی کنند.
 
ویدر پایان سخنانش ضمن تشکر از پدر و تلاشهای سینا امینی گفت : با کسب این عناوین انتظارات از سینا امینی بالا رفته است و امید می رود این عزیز مقامهای جهانی و المپیکی را از آن خود کند.
 
سعدی توفیقی رئیس هیئت کشتیدر این نشست به بیان درد دلهای هیئت کشتی و مشکلات و کمبودهای آن پرداخت و گفت : شهر ما از نظر امکانات ورزشی و زیرساختهای آن نسبت به شهر های دیگر استان  بسیار عقب است و این امر هم به مسئولین باز می گردد .
 
ویافزود : اگر با حمایت مسئولین و فرماندار شهرستان بتوان مسابقات بزرگی را در پاوه میزبانی کرد و اعتبارات خوبی برای ساماندهی زیر ساختهای ورزش و کشتی انجام داد در آینده سود آن نصیب تمام جامعه می شود.
 
توفیقیبه مقایسه اجمالی شهر پاوه و یکی از شهر های استان در برگزاری مسابقات و حمایت مسئولین و فرماندار آن شهر از کشتی پرداخت و گفت : فرماندار یکی از شهرها استان  برای برگزاری یک مسابقات کشوری توانست اعتبارات ویژه و خاصی بگیرد وقسمت عظیمی از این اعتبارات هزینه زیر ساختهای ورزش شهرستان شد که تا شاید مدتها این زیر ساختها بهره وری لازم صورت می گیرد.
پس از آن علاء الدین نجمیعضو انجمن به بیان مطالب و دغدغه هایی پرداخت و گفت : شهر ما از نظر داشتن افراد سرمایه دار غنی است اما متاسفانه هیچ گونه فعالیتی از آنها دیده نمی شود بلکه هزینه و سرمایه خود را در جاهای دیگر صرف می کنند در حالی که شهر پاوه نیازمند کمک های آنها است .
 
ویادامه داد : اگر مسئولین هم بخواهند میتوانند نقش به سزایی در پیشرفت ورزش داشته باشند بر فرض مثال می توان به مرز شوشمی اشاره کرد ، اگر فرماندار محترم بتواند حداقل نیم درصد از درآمد مرز شوشمی را برای ورزش و انجمن ها و کارهای فرهنگی هزینه کند هیچ مشکل و دغدغه ای در این خصوص نخواهد ماند .
ساسان نقی زادهرئیس هیئت مدیره انجمن در این نشست گفت : که ۳۷ سال است ورزش پاوه تشنه یک عنوان برون مرزی است که خوشبختانه در شب آغاز بکار رسمی این انجمن  آقای سینا امینی این انتظار را پایان دادند که نیازمند تشکر ویژه از این بزرگوار و پدر و هیئت کشتی شهرستان است .
 
ویبه اهمیت و جایگاه NGOها در پیشبرد و توسعه جامعه اشاره کرد و گفت :در سال ۷۸ که در تبریز مشغول به تحصیل بودم ۵۰۰ انجمن مردم نهاد فعالیت داشتند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شد و اگر مقایسه ای با شهر پاوه داشته باشیم این بیانگر عقب افتادن شهر ما نسبت به شهر های بزرگ کشور در این زمینه است .
 
نقی زادهبا انتقاد از جو حاضر وزرش پاوه گفت : جو کنونی ورزش در پاوه جوی منفی و ناامید کننده ای شده است و در این زمینه لازم است با کمک همه جانبه مردم و مسئولین الگوهایی همانند سینا امینی برای جوانان جامعه درست شود که رکن اصلی ایجاد این الگو ها خود مردم هستند که باحمایتهایشان در ایجاد جو مناسب و انگیزه نقش بسزایی دارند.
 
در ادامه این جلسه  محمد فاروق یوسفیبه نمایندگی از شورای شهر و عضو علی البدل انجمن  ،دلشاد جراح زادهمدیر عامل انجمن ،فرهاد صالحیبه نمایندگی از اصحاب رسانه ،ناصر صادقیفعال فرهنگی ،کیومرث امینیپدر گرامی سینا امینی به بیان مطالب و سخنانی برای پیشبرد هرچه بهتر انجمن و آینده ورزش شهر پاوه ارائه نمودند.
 
در پایان جلسه هم به رسم یاد بود و تقدیر از این ورزشکار قهرمان یک لوح و یک عدد ربع سکه به سینا امینی ورزشکار موفق شهرستان پاوه از طرف انجمن هدیه داده شد .
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد