رئیس سازمان فنی و حرفه ای پاوه خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی CBT ویژه مربیان برای اولین بار در سطح کشور در روستای زردویی

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293608|22:26 - 1394/09/10
نسخه چاپی
برگزاری دوره آموزشی CBT ویژه مربیان برای اولین بار در سطح کشور در روستای زردویی
رئیس سازمان فنی و حرفه ای شهرستان پاوه گفت: دوره آموزشی CBT ویژه مربیان برای اولین بار در سطح کشور در روستای زردویی بخش باینگان شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری دوره CBT در روستای زردویی اظهار داشت: عنایت به تجهیز و راه اندازی مرکز توانمند سازی مهارتی روستای زردویی در بخش باینگان شهرستان پاوه و افتتاح این مرکز در ماه جاری با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در راستای اهداف سازمان در توانمند سازی روستائیان و اشتغال مولد و بمنظور ارتقای کیفیت تدریس مربیان این مرکز، دوره CBT و روش و فنون تدریس در این روستا برگزار و مربیان با انواع فنون و روش تدریس روز آشنا شدند.

حمید ظاهری افزود: این دوره به مربیگری آقای علی اسماعیل زاده مربی نمونه کشوری در شاخه فنون تدریس از تاریخ 04/09/94 لغایت 06/09/94 بصورت دو شیفت از ساعت 9 صبح لغایت 17 عصراجرا گردید و مربیان شرکت کننده از کیفیت اجرای دوره رضایت کامل خود را اعلام نمودند.

وی گفت : با برگزاری آزمون برای شرکت کنندگان در این دوره نیز، برای پذیرفته شدگان گواهینامه دوره صادر خواهد گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تفاهم نامه سه جانبه ای میان سازمان فنی وحرفه ای، کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید شهرستان پاوه منعقد شده است گفت: عنایت به سیاست جدید کشور و در این راستا سازمان آموزش فنی و حرفه ای در توانمند سازی روستائیان، با پیشنهاد فنی و حرفه ای جلسه ای مشترک در مرکز تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر سه طرف به تفاهم مشترک دست یافتند.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای پاوه افزود: در این تفاهم مقرر شد بمنظور توانمندسازی مهارتی روستائیان و جهت دستیابی به هدف روستای بدون بیکار و مهاجرت معکوس، فنی و حرفه ای به تجهیز و راه اندازی کارگاههای آموزشی مهارتی اقدام و با تامین هزینه مربی و دوره توسط کمیته امداد افراد فاقد مهارت و جویای کار آموزش مهارتی را طی نموده و کسانی که موفق به اخذ گواهی مهارت و پیشنهاد طرح شغلی شوند در جهت ایجاد شغل بصورت خوداشتغالی یا پشتیبان از تسهیلات بدون بهره صندوق کارآفرینی امید بهره مند گردند.

وی گفت: ازم به ذکر است که در این تفاهم مقرر شد که از تجهیزات کانون های کمیته امداد با پشتیبانی فنی و حرفه ای در جهت توسعه مهارت در شهرستان بهره برداری بعمل آید.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد