آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر پاوه برای کمک به مسافران در راه مانده ها

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293634|00:52 - 1394/09/16
نسخه چاپی
آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر پاوه برای کمک به مسافران در راه مانده ها
رئیس جمعیت هلال احمر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی بارش برف سنگین در شهرستان پاوه ، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان ، با اعزام به محور های مواصلاتی این حوزه آمادگی کاملی را برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در راه مانده ها را دارد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس جمعیت هلال احمر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی بارش برف سنگین در شهرستان پاوه ، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان ، به محور های مواصلاتی این حوزه اعزام شدند .

مسعود حسینی افزود: در این عملیات 8 نفر نجاتگر ، 4 نفر پرسنل با سه دستگاه خودرو امدادی در مسیرهای ارتباطی پاوه مستقر و به 20 خودرو گرفتار در برف ، ضمن رها سازی خدمات امدادی ارائه داده شد.

وی با تشکر از همراهی مردم فهیم منطقه با هلال احمر گفت: مردم این منطقه با رعایت توصیه های امدادی و رعایت نکات لازم موجب کاهش چشمگیر حوادث در منطقه باشیم و ان شاالله این روند در آینده ادامه داشته باشد .

وی ضمن توصیه های مهم به هنگام بارش برف و بخبندان به رانندگان خواستار اجتناب از تردد های غیر ضروری و سرعت بیش از حد مجاز شد و گفت: فاصله رانندگان با خودروی جلویی در زمان عادی در سرعت 30 کیلومتر حدود ۵ متر است که این مسافت بر روی مسیر یخی به طرز چشمگیری با همان سرعت قبلی به 45 متر افزایش یافته و حتی با زنجیر چرخ نیز این فاصله باید در 20 متری رعایت شود.

حسینی ضمن تاکید رعایت نکات ایمنی برای رانندگان تصریح کرد: پایگاه های هلال احمر پاوه با تهیه امکانات لازم و مواد غذایی، آمادگی دارند تا به کسانی که در مسیرهای ارتباطی مانده و دچار مشکل شده اند، امداد رسانی کنند.

وی در پایان با بیان اینکه نیروهای امدادی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مردم دارند گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه همیشه در کنار مردم منطقه خواهند بود و در صورت نیازمی توانند با شماره تلفن های 112 و 46123232 ما را از وجود حوادث با خبر کنند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد