آیین تجلیل از معلمان پژوهشگر فرهنگی استان برگزار شد/تجلیل از سعید احمدی پژوهشگر پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293668|23:12 - 1394/09/25
نسخه چاپی
آیین تجلیل از معلمان پژوهشگر فرهنگی استان برگزار شد/تجلیل از سعید احمدی پژوهشگر پاوه
به مناسبت هفته پژوهش آیین تجلیل از معلمان پژوهشگر فرهنگی در تالار شهید بهشتی کرمانشاه با حضور امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین علی مولوی رییس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، ریاست دانشگاه رازی، مدیرکل آموزش و پرورش و معاونین و عده ای از مدیران مناطق آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از به روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم گفت: بحث پژوهش و تحقیق در راستای کنجکاوی انسان ها بوده و استمرار دارد.

سلیمان محبی افزود: قدمت پژوهش همزمان به درازای تاریخ بشریت است.

وی از برنامه معلم پژوهنده به عنوان رکن رکین فعالیت های نو آورانه یاد کرد و گفت: برنامه معلم پژوهنده که مورد تاکید مسوولین نظام تعلیم و تربیت است زیر بنای تحقیق و مطالعه جدی معلمین برای نیل به دنیایی بهتر و انسانی تر است و تأکید کرد که پژوهش و تحقیق شاه بیت فعالیت های علمی دستگاه تعلیم و تربیت می‌باشد.


در ادامه جلسه دکتر اعلمی آل آقا رییس دانشگاه رازی کرمانشاه طی سخنانی آموزش و پرورش و دانشگاه را دو بستر بزرگ برای نیل به اهداف والای علمی خواند و افزود: این دو دستگاه باید مساعی مشترکی را در مسیر توسعه کشور داشته باشند تا از این وحدت عمل جایگاه واقعی علم هویدا گردد.


وی در خصوص کیفیت خروجی های آموزش و پرورش گفت: فارغ التحصیلان آموزش و پرورش باید به گونه ای باشند که وقتی وارد دانشگاه می شوند، مسیر پژوهشی آموزش و پرورش را ادامه دهند.


رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص کیفیت کارهای آموزش و پرورش دانشگاه گفت: خوشبختانه فعالیت های علمی در این دو دستگاه به گونه ای است که وقتی فارغ التحصیلان ما وارد مراکز علمی خارج از کشور می شوند همواره جزو ممتازین علمی آن دانشگاه محسوب می شوند.


وی افزود: امروزه تولیدات علمی کشور به گونه ای است که در بازارهای جهانی با عالی ترین جایگاه ها رقابت می کنند.


در این آیین از سعید احمدی فرهنگی پژوهشگر پاوه به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی استان تجلیل و تقدیر شد.


 لازم به توضیح است مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمانشاه هفته آینده با حضور مسئولین، دانشجویان، اساتید، دانش‌آموختگان و نخبگان استان  در سالن اجتماعات شهيد دكتر عليمحمدي واقع در باغ ابريشم پرديس دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد