کمپینی برای بازگشت سلام پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293676|14:53 - 1394/09/27
نسخه چاپی
کمپینی برای بازگشت سلام پاوه
در این برهه که سایت سلام پاوه با زحمات زیادی توانسته است جایگاه خاصی را در بین مردم پیدا بکند، دور از انتظار مردم خواهد بود که به یکباره تعطیل شده و بروز رسانی نشود، چرا که همین سایتهای شهرستان پاوه است که در کنار هم و با همکاری هم می توانند در پیشرفت جامعه موثر واقع شوند.

به گزارشهزار ماسوله، سلام پاوه با بیش از دو سال با تمام سختیها ، رنجها و متحمل نمودن زحمات طاقت فرسا در انتشار اخبار در راستای اطلاع رسانی به عموم مردم و شهروندان توسط جمعی از جوانان مخلص اداره می شد، در خوشی ها و ناخوشی ها همراه و یاور مردم بوده و با قبول مشکلات وافر خود در تهیه اخبار همواره اطلاع رسانی به مردم را از واقایع و رویدادهای شهرستان پاوه بی نصیب نکرده و جزء وظایف خود را دانستند.

براستی که وجود رسانه هایی تاثیر گذار در هر جامعه ای می تواند عامل مهمی در پیشرفت و ترقی آن جامعه قلمداد شود، زمانی که این رسانه می تواند پرده از بسیاری از شایعات موجود در جامعه که ثقم و کذب آن شایعه برای شهروندان مبهم است، بردارد؛ اهمیت آن برای مردم بیش از پیش نمود پیدا می کند.

در صورت عدم وجود آن رسانه در جامعه چه بسا با شایع نمودن خبری کذب ، باعث ایجاد مشکلاتی جدی در جامعه شده و آن جامعه را از مسیر توسعه بازدارد.

در مقابل، جامعه ای سالم و توسعه یافته مستلزم وجود رسانه های آگاه و سالم در جامعه است، به واقع سایت سلام پاوه بدون وابستگی حزبی و گروهی در مدت دو سال توانست جایگاه ویژه ای را در بین مردم با اخباری موثق پیدا کرده و رسانه ای سالم مورد قبول شهروندان را با آگاه نمودن افکار عمومی به وجود آورد.

سلام پاوه در کنار دیگر سایتهای شهرستان پاوه پاوه پرس، دنگی نوریاو و هزارماسوله با ایجاد فضایی خاص با انتشار اخبار و رویدادها در بین مردم، در کمترین زمان ممکن بعد از انتشار آن اخبار و رویدادها، در شهری که ضریب استفاده از اینترنت توسط مردمانش 20 درصد بالاتر از نرم کشوری( 51 درصد) است، اکثر مردم را از واقایع شهرستان آگاه کرده اند.

 تعدد سایتها در شهرستان پاوه ، انتشار حداکثری از اخبار و رویدادهای این شهرستان را در مقابل دیگر شهرها با یک سایت در عدم پوشش دیگر اخبار و رویدادها، نشان خواهد داد.

آنچه که سایت سلام پاوه در بین مردم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است، نقد منصفاته و صادقانه آن در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وجود مشکلات، زحمات طاقت فرسا در تهیه اخبار، هزینه های اشتراک اینترنت و از همه مهمتر بی مهری ها تنها موانعی برای گروه سایت سلام پاوه با مدیریت فرهاد صالحی است، که با عشق به همراهی مردم و شهروندان در آگاه نمودن وقایع ،کوچکترین خدشه ای را به آنان وارد نکرد.

در این برهه که سایت سلام پاوه با زحمات زیادی توانسته است جایگاه خاصی را در بین مردم پیدا بکند، دور از انتظار مردم خواهد بود که به یکباره تعطیل شده و بروز رسانی نشود، چرا که همین سایتهای شهرستان پاوه است که در کنار هم و با همکاری هم می توانند در پیشرفت جامعه موثر واقع شوند.

امیدواریم که گروه سلام پاوه از تصمیم خود منصرف و همچنان به فعالیت خود با در نظر داشتن خواسته های مردم در بروزرسانی مثل گذشته همت نمایند.

 

در این باره مدیر سایت سلام پاوه، فرهاد صالحی پیرو مطالب منتشر شده در فیسبوک و فضای مجازی مبنی بر حمایت مالی مردم شهرستان توضیحاتی به شرح ذیل منتشر نموده است کهدر پی خواهد امد:

 

با عرض سلام خدمت تمام سروران و بزرگوران گرامی که به حقیقت در این برهه زمانی ما را در تنهایی رها نکردند و ما راشرمسار خود کردند باورکنید نمی دانم چگونه محبت مردمان خوب دیار اهوارییم را جبران کنم . سروران گرامی از پیامها ، کامنتها، تماسها ، ایمیل ها و... و بحثهای  ودرخواستها و ابرزا محبتهای مکرر شما در فضاهای مختلف (شبکه های مجازی و ، بازار و خیابان  و مراکز و...) و ابراز محبت و همراهی شما کمال تشکر را دارم و شرم می کنم از تمامی این احساساتی که نسبت به بنده و مجموعه سلام پاوه ابراز شد . دست تک تک شما سروران عزیز را می بوسم و امیدورام مجموعه سلام پاوه فرزندانی لایق برای دیارمان و شما مردمان عزیز باشیم . و لایق این همه محبت شما .
دوستان باور کنید مشکلات بنده و مجموعه سلام پاوه شخصی و جسمی بوده است و هیچگونه مشکل خاصی در تعطیل شدن این سایت وجود ندارد .
باور کنید نیازی هم به حمایت مالی نیست در این باره دوست و برادر عزیزم کاک برهان عبدی مطلبی زیبا و تاثیر گذار را نوشته بودند که در پایان شماره کارت بنده و مجموعه سلام پاوه را بدون اطلاع بنده و اعضای سایت برای کمک به سایت اعلام کرده بودند که ضمن تشکر و قدردانی از محبت این برادر عزیزم اعلام می کنم سایت سلام پاوه و اعضای آن هیچگونه نیازی به کمک مالی ندارند و هیچ حمایت مالی را از هیچکسی نمی پذیرند .
از دوستان عزیزهم ضمن تشکر و قدر دانی اعلام می کنم که هیچگونه مبلغی از هیچکسی در این باره پذیرفته نمی شود و لطفا هیچ کسی اقدام به واریر پول ننماید. و از مهندس خوش نام و دلسوز شهرمان کاک برهان عزیز نیز بخاطر محبت ها و دلسوزها و متن زیبایش قدر دانی می کنم. و درخواست میکنم شماره کارت و بحث مالی را در متن زیبایشان حذف کنند .

باتشکر
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد