ماموستا ملا امید ولی:

وحدت گام مهمی در راه اتحاد و یکدلی بین مسلمین است/حماسه نهم دی، تدوام پیوند مردم با نظام و رهبری است

کد خبر: 293717|11:48 - 1394/10/04
نسخه چاپی
وحدت گام مهمی در راه اتحاد و یکدلی بین مسلمین است/حماسه نهم دی، تدوام پیوند مردم با نظام و رهبری است
یکی از روحانیون اهل تسنن شهرستان پاوه گفت: مردم با خلق حماسه تاریخی ۹ دی دشمنان نظام را ناامید کردند و راهپیمایی 9 دی موجب پیوند بیشتر مردم با نظام و رهبری شد.

به گزارشهزار ماسوله،یکی از روحانیون اهل تسنن در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: وحدت و یکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد ، از تعالیم و آموزشهاى اساسى آیین اسلام و از اصول فرهنگ قرآنى است.


ماموستا ملا امید ولی افزود: در این برهه پر از تلاطم و توطئه های شوم دشمنان که تیر زهرآگینشان به قلب وحدت مسلمین نشانه رفته است، بهترین و مناسب ترین سلاح دندان شکن و پاسخ به آنان رعایت امت واحد و وحدت اسلامی است.


وی گفت: هفته وحدت ، نماد اتحاد و ارتباط مسلمانان در جهان اسلام است.


وی ادامه داد: مهمترين دليل قدرت مسلمانان نیز ، در هر دوره ای، وجود وحدت، اتحاد و برادري در بين آنان بوده است.


ملا امید با بیان اینکه وحدت گام مهمی در راه اتحاد و یکدلی میان مسلمانان است تصریح کرد: وحدت لازمه زندگی امروز مسلمانان است و باید در مقابل اهداف پلید دشمن هوشیاری داشته باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با حماسه نهم دی ماه گفت:مردم با خلق حماسه تاریخی ۹ دی دشمنان نظام را ناامید کردند و راهپیمایی 9 دی موجب پیوند بیشتر مردم با نظام و رهبری شد.

 

ماموستا ملا امید ولی افزود: حضور مردم در صحنه در روز نهم دی‌ماه 88 خود نشان از دفاع از دین و کشور و تمامیت نظام بود که مردم با بصریت ایران با خلق این حماسه تاریخی نشان دادند تا ابد پای مقدسات و انقلاب خود ایستاده‌اند.

 

وی در پایان گفت: پاسداری از دستاوردها و بزرگداشت این حماسه تاریخی، وظیفه ملی همه مردم و مسئولین دولت است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد