مسعود حسینی خبر داد:

امدادرسانی به 100 خودرو گرفتار در برف+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293755|19:24 - 1394/10/11
نسخه چاپی
 امدادرسانی به 100 خودرو گرفتار در برف+تصاویر
رئیس جمعیت هلال احمر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما از امدادرسانی به 100 خودرو گرفتار در برف در طی دو روز اخیر خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس جمعیت هلال احمر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما از امدادرسانی به 100 خودرو گرفتار در برف در طی دو روز اخیر خبر داد.

مسعود حسینی افزود: حسب بارندگی های امروز ، عوامل امدادی این جمعیت با سه دستگاه خودرو و 15 نفر نجاتگر به محور های مواصلاتی شهرستان اعزام شدند .

وی گفت: بارش برف در برخی نقاط تا 70 سانتی متر بوده که منجر به بوجود آمدن ترافیک و عدم برقرار تردد گردیدکه بلافاصله نجاتگران به ارائه خدمات امدادی و رها سازی خودرو های گرفتار پرداختند .

وی ادامه داد: در این راستا بیشترین خودروها در مسیر ابتدای کمربندی شهر شاهو تا سه راهی باینگان بوده که جمعا حدود 100 دستگاه خودرو سبک و چندین دستگاه خودرو سنگین بواسطه نداشتن تجهیزات در برف مانده بودند .

حسینی تصریح کرد: الحمدالله تا ساعات 12 کلیه خودروهای گرفتار در برف رها سازی شده و با توجه به ورود سریع و بموقع عوامل راهداری مسیرها برف روبی و نمک پاشی گردید که تا ساعت 14 امروز کلیه مشکلات ترافیکی مرتفع گردید .

وی افزود: در پی این امداد رسانی چندین نفر در پایگاه جمعیت هلال احمر نیز اسکان داده شدند .

وی با بیان اینکه اینجانب از کلیه پرسنل و نجاتگران و عوامل راهداری در رأس آنها آقای شهریاری و هچنین روابط عمومی محترم فرمانداری تقدیر و تشکر می نمایم گفت: لازم بذکر است که مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه جناب آقای محمودی نیز ضمن حضور در منطقه از مسیرهای مربوطه و خدمات ارائه شده بازدید و تشکر نمود .

وی در پایان گفت: توصیه همیشگی ما به همشهریان عزیز اینکه هنگام بارش برف از ترددهای غیر ضروری خودداری نموده و در صورت امکان و ضرورت سفر؛ حتما تجهیزات لازم و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد