ابراهیمی خبر داد؛

مشکل قطعی آب شرب روستای نوریاب برطرف شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293767|01:23 - 1394/10/14
نسخه چاپی
مشکل قطعی آب شرب روستای نوریاب برطرف شد
رئیس اداره آبفای روستایی شهرستان پاوه گفت: مشکل قطعی آب شرب روستای نوریاب مرتفع گردید.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره آبفار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: آب شرب روستای نوریاب که پنجشنبه هفته گذشته بدلیل ازکارافتادگی الکتروپمپ چاه آب شرب این روستا قطع شده بود امروز با تعویض این دستگاه مشکل آن برطرف شد.

یادگار ابراهیمی افزود: امروز با تلاش بخشدار مرکزی پاوه، نیروهای آبفای روستایی ، پیمانکار، دهیار و شورای روستای نوریاب و علی الخصوص مردم این روستا ، مشکل قطعی آب روستای نوریاب مرتفع و با تعویض الکتروپمپ و راه اندازی مجدد این چاه خوشبختانه آب شرب این روستا امشب در مدار شبکه آبرسانی قرار گرفت.

وی گفت: وضعیت جوی و وجود یخبندان، نارسایی های برقی در این چاه و نبود مکان مناسبی جهت قرار گرفتن ماشین آلات سنگین، عملا تعویض الکتروپمپ را با وجود تلاشهای مضاعف با کندی مواجه ساخت.

وی گفت: با اعلام از کار افتادگی و قطعی آب شرب روستای نوریاب، و با هماهنگی های شهرستانی و استانی در اسرع وقت الکتروپمپ رزرو را در محل تهیه کردیم .

وی ادامه داد: در این هنگام که آب شرب این روستا قطع گردیده بود، ما به آبرسانی سیار و تهیه مخازنی جهت تعبیه اب شرب به داخل روستا اقدام نمودیم که بنا بر اظهارات خود مردم روستا در این زمینه رضایت مندی خود را اعلام نمودند.

ابراهیمی گفت: با همکاری اداره راه وشهرسازی پاوه در کمک به مسطح نمودن محل مورد نظر و استفاده از ماشین آلات ،در دو مرحله ما به تعویض الکتروپمپ در ارتفاع 80 متری اقدام کردیم که خوشبختانه امروز با نهایت تلاش مضاعف این مهم انجام و آب شرب مجددا در مدار شبکه روستا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه در بدترین شرایط ممکن روی داد تصریح کرد: مردم باید همواره قدر این نعمت الهی را با صرفه جویی در مصرف آن بدانند و ما نیز به عنوان مسئولین شهرستانی ، قطعی آب شرب برای روستاهایی که دارای یک چاه آب می باشند، هشداری در جایگزین نمودن مرحله دوم در مواقع حساس و بحرانی است.

وی در پایان ضمن تشکر از سایت خبری تحلیلی هزارماسوله در پیگیری این مشکل و ضمن عذرخواهی از مردم شریف روستای نوریاب در چند روز اخیر از همکاری و تعامل بسیار خوب بخشدار مرکزی پاوه،دهیار و شورای نوریاب و مردم تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد