رئیس اداره هواشناسی روانسر خبر داد/

ورود سامانه ی بارشی طی روزهای جمعه (فردا) و شنبه به جو شهرستان روانسر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293784|22:43 - 1394/10/17
نسخه چاپی
ورود سامانه ی بارشی طی روزهای جمعه (فردا) و شنبه به جو شهرستان روانسر
بر اساس آخرین تحلیل از داده ‏های هواشناسی، سامانه ای بارشي طی روزهای جمعه (فردا) و شنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازسراب روانسر، صابر محمدی رئیس اداره هواشناسی شهرستان در گفت و گو با سراب روانسر عنوان داشت: بر اساس آخرین تحلیل از داده ‏های هواشناسی، سامانه ای بارشي طی روزهای جمعه (فردا) و شنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

محمدی عنوان داشت: این سامانه به تناوب سبب بارندگی، وزش باد و احتمالاً رعدوبرق در سطح شهرستان می گردد و وزش باد در روز جمعه شدت بیشتری دارد.

 

وی تصریح کرد: خروجی مدل های هواشناسی، تمرکز و شدت بارش را در روز شنبه نشان می‌دهند که علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی در سطح شهرستان، ممکن است سبب سیلاب های محلی گردد.

 

رئیس اداره هواشناسی شهرستان عنوان نمود: بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه های برفگیر، بتدریج در برخی از نواحی سردسیر، به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد لذا اختلال تردد در جاده هاي برف گير شهرستان دور از انتظار نيست.

 

صابر محمدی در پایان بیان داشت: مسئولان محترم سازمان‌های اجرایی شهرستان، جهت جلوگیری از مشکلات و مخاطرات احتمالی لازم است تمهیدات مقتضی را درنظر گیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد