بازگشایی راه ارتباطی 18 روستای شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293801|21:00 - 1394/10/20
نسخه چاپی
بازگشایی راه ارتباطی 18 روستای شهرستان پاوه
رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه گفت: راه ارتباطی 18 روستای این شهرستان با 12 هزار نفر جمعیت که شنبه شب بر اثر بارش برف بسته شده بود بازگشایی شد.

به گزارشهزار ماسوله، ابراهیم شهریاری روز یکشنبه به ایرنا افزود: بارش برف که از بعد از ظهر روز شنبه در پاوه آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت همچنین موجب اختلال در تردد خودروها در مسیرهای اصلی و فرعی این شهرستان شد.


وی اظهار کرد: با تلاش عوامل راهداری و انجام بیش از 750 هزار متر مکعب برفروبی در 220 کیلومتر راه های اصلی و فرعی و روستایی امروز تمامی راه های روستایی بازگشایی و تردد در این راهها هم اکنون در جریان است.


شهریاری ارتفاع برف را در مسیر روستاهای هانی گرمله و دزاور بیش از 2 متر اعلام کرد و گفت: مسافرانی که قصد تردد از این محور را دارند حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.


رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه افزود: در جاده پاوه به نودشه و نزدیک تونل ورودی روستای هجیج بر اثر ریزش کوه مشکلاتی در رفت و آمد خودروها ایجاد شد که عوامل راهداری در حال پاک کردن جاده هستند.


وی با بیان اینکه راه پاوه به نودشه باز است از مسافران این مسیر خواست با توجه به بارش رحمت الهی و وجود صخره های فراوان در مسیر پاوه به نودشه از پارک خودرو و یا توقف در طول مسیر خودداری کنند.


شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد