فرماندار پاوه: نوآوری مهمترین شاخصه های برنامه های پیروزی انقلاب در این شهرستان است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293816|21:27 - 1394/10/24
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: نوآوری مهمترین شاخصه های برنامه های پیروزی انقلاب در این شهرستان است
فرماندار پاوه گفت: خلاقیت و نوآوری مهمترین شاخصه و ویژگی های برنامه های گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان است.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: برنامه های امسال باید متفاوت تر و جدی گرفته شده و برنامه‌های اجرایی در این هفته هم باید توأم با ابتکار و خلاقیت باشد.

 

وی با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار کردن در اجرای برنامه های دهه فجرافزود: بایدمحور اصلی برنامه های دهه فجر مردم و شهروندان باشند.

 

وی با اشاره به انتخابات در پیش رو تصریح کرد:نباید برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان تریبونی برای تبلیغات نامزدها شود.

 

فرماندار پاوه در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: با بهره گیری از آواها و نواهای کردی و هورامی همانند ابتکار شورا و شهرداری در سالروز بازگشت حضرت امام (ره) به کشور، سال گذشته در پاوه می توان ، جشن های انقلاب اسلامی را پرشورتر برگزار کرد.

 

ایده پور با بیان اینکه دهه مبارکه فجر یک بحث میهنی و کلی است گفت: برگزاری و اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب ، باید عمق با حضور پرشور مردم همراه باشد.

 

در ادامه هر کدام از حاضرین به ارائه بیانات و اظهار نظرهای خود در بحث برگزاری برنامه های دهه مبارکه فجر پرداختند.

 

در پایان جلسه نیز کمیته ای چهارده گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی پاوه تشکیل و وظایف هر کمیته تبیین شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد