فرماندار پاوه:آموزش و پرورش محور تحول و توسعه زیربنایی جامعه است/ رئیس دفتر امام جمعه پاوه:تقویت امور فرهنگی موجب رشد و شکوفایی و پایداری جامعه خواهد شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293866|21:17 - 1394/11/08
نسخه چاپی
فرماندار پاوه:آموزش و پرورش محور تحول و توسعه زیربنایی جامعه است/ رئیس دفتر امام جمعه پاوه:تقویت امور فرهنگی موجب رشد و شکوفایی و پایداری جامعه خواهد شد
فرماندار شهرستان پاوه روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه توسعه کشور در تمامی ابعاد نیازمند توجه به آموزش و پرورش است گفت: آموزش و پرورش محور تحول و توسعه زیربنایی جامعه است.

به گزارشهزار ماسوله،فرماندار شهرستان پاوهروز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،با بیان اینکه توسعه کشور در تمامی ابعاد نیازمند توجه به آموزش و پرورش است گفت:آموزش و پرورش محور تحول و توسعه زیربنایی جامعه است.

 

فرماندار پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکهایام ‌الله دهه فجر یکی از بارزترین ایام انقلاب اسلامی است که باید محور اصلی آن ایجاد شادی و نشاط در بین مردم برای هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه های آن باشد گفت: ایام مبارکدهه فجر انقلاب اسلامی‌، یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های مردم در سال‌های سرنوشت‌ ساز انقلاب ایران است که برای به‌دست آوردن آن جان خود را نثار کردند.

 

ایده پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر روحانی به اروپا تصریح کرد: امروز ما با رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان ، و به برکت خون شهیدان و همچنین استقامت ملت بزرگ ایران در مقابله با استکبار، شاهد تعظیم اروپاییان نسبت به ایران هستیم.

 

وی در پایان با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور هر چه بیشتر مردم پای صندوق‌ های رأی موجب استحکام نظام می‌ شود.

 

رئیس دفتر امام جمعه پاوهنیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مدیر و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت و مهربانی گفت: در ماه مبارک میلاد برنامه های بسیار خوبی در راستای بصیرت افزایی در سطح شهرستان پاوه برگزار گردید که بدون شک اثرات ماندگاری در سطح منطقه خواهند داشت.

 


مصلح قادری رمز موفقیت در رفع مشکلات کنونی جامعه را توجه و تقویت امور فرهنگی دانست و گفت: تقویت این بخش مهم ضمن رفع مشکلات، موجب رشد و شکوفایی و ثبات و پایداری جامعه خواهد شد.

 


وی حضور روحانیون در مدارس را بسیار مهم برشمرد و افزود:  مدیران محترم مدارس از هجمه سنگین رسانه ها برای تخریب فکر دانش آموزان نگرانند لذا باید شورای آموزش و پرورش در راستای تلاش برای پر کردن خلاءی که دانش آموزان ما در اثر حضور مستمر در فضاهای مجازی با آن روبرو هستند، با جدیت برنامه ریزی کند.

 


وی با بیان اینکه مسئولان نباید مشکلات اقتصادی کنونی کشور را دستاویزی برای بی توجهی به حوزه فرهنگ قرار دهند، افزود: اگر چه مشکلات اقتصادی موجب بروز مشکلات عدیده ای در کشور گردیده است، اما تردیدی نیست که عمده مشکل ما در حوزه های فرهنگی و ورزشی، ضعف مدیریت در این حوزه هاست است، نه پول ومسائل اقتصادی.

 


وی در پایان هم افزایی و کمک گرفتن از بخش خصوصی بویژه خیرین را مهم دانست و گفت: خیرین زیادی در شهرستان پاوه هستند که همواره دغدغه امور فرهنگی را بیش از بعضی از مدیران دارند و در این زمینه پیشقدم بوده و هستند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش و شهردار پاوه نیز در این نشست به ایراد سخنانی پرداختند.

 

با تشکر از آقای احمد احمدی در ارسال تصاویر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد