برنامه جنگ هنری شادیانه در پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293869|01:31 - 1394/11/10
نسخه چاپی
برنامه جنگ هنری شادیانه در پاوه برگزار شد
با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه و انجمن نمایش پاوه، برنامه جنگ هنری شادیانه در پاوه بر گزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه و انجمن نمایش پاوه، برنامه جنگ هنری شادیانه در پاوه بر گزار شد.

 

در ابتدای این برنامه رئیس اداره ارشاد اسلامی پاوه ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در سالن با اشاره به برنامه های مخرب شبکه های رسانه ای اظهار داشت: نتیجه بهره گرفتن از این برنامه های مخرب ، قطعا بازخورد منفی را برای فرزندان این مرز و بوم به بار خواهد آورد.

 

دکتر هدایت محمودی با بیان اینکه برنامه های مخرب در فرهنگ ما رسخ کرده است افزود: کشورهای غربی با تهیه بازی های اندروید برای فرزندان ما ، یکی از مراحل پایانی این بازی ها را خراب نمودن مساجد و اتش دادن قرآن کریم تهیه کرده اند.

 

امروز فرزندان ما در جامعه درگیر یک زمین لرزه هویتی و ذهنیتی است که در تصمیمات خود که هر روز با یک تکنولوژی جدید مواجه می شود مشکل پیدا کرده است.

 

وی با تاکید بر حفظ فرزندانمان در رویارویی با آسیب های اجتماعی ادامه داد: امروز باید خانواده های ما روشهای تربیت صحیح فرزندان را بدانند و با امر و نهی کردن صحیح و فراهم نمودن بار عاطفی موثر، آنان را به نحو اصلح تربیت نمایند.

 

اجرای گروه مولودی خوانی و دف نوازی گروه ذاکرین هورامان پاوه، سرودن اشعار یزدان لطفی و ارجمند عزیزی فر، میان پرده های کمدی با کارگردانی اردشیر منوچهری، سیاوچمانه مهران حسینی و سعید حسنی ، تقلید صدا و مسابقه و اهدای جایزه به نونهالان از دیگر برنامه هایی بود که اجرا گردیدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد